ja jeg prøvede lige at lave lidt MMF efter opskriften her fra......
Jeg synes for det første at den var MEGET tyggegummiagtig, både at arbejde med og spise.... det blev virkelig sejt, og havde en tendens til at trække sig en smule sammen hele tiden. og når man så skulle spise det var det som om man kunne tygge i en evighed...
de fiduser jeg brugte er beregnede til bål - barbecue marshmellows....
er det fordi jeg har gjort noget helt forkert??? da jeg ikke lige havde en hel lagkage eller lignende at prøve det af på, tog jeg bare en lille firkant af en alm. chokoladekage, som jeg bagte igår. og derfor brugte jeg også kun 1/3 af mængden fra opskriften her....
Kan det være fordi jeg har skudt lidt ved siden af på væskeindholdet??? der er ikke bugt nær så meget flormelis, som jeg ellers havde regnet mig frem til at jeg skulle, så det burde ikke være fordi den var for tør.... men altså sej og hård det blev den altså....
nåh men et billede af resultatet.... jeg gad selvfølgelig heller ikke lige lave en smørcreme, for sådan en lille bitte kage-test, derfor de mange ujævnheder, mmf'en er nemlig lagt direkte på kagen.... og ja så var den svær at styre når den ådan havde tyggegummikonsistens.... men skal den være sådan tyggegummiagtig????
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld