Køn med ring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad sagde jeres

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.438 visninger
15 svar
7 synes godt om
13. januar 2014

Mother-love

Hej piger.

Jeg er lidt nysgerrig om den med ringen over maven har givet det rigtige køn for jer?

Jeg mener nemlig min ring svingede rundt om maven da jeg ventede isabella. Som også er et tegn på det er en pige.

Og nu svinger min ring fra side til side. Som hvis det er en dreng. Hvilket jeg ikke kan svare på om det er.

Så blev nysgerrig om hvordan den virker/ virkede på jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

Rødhætte

Havanagila skriver:

Hej piger.

Jeg er lidt nysgerrig om den med ringen over maven har givet det rigtige køn for jer?

Jeg mener nemlig min ring svingede rundt om maven da jeg ventede isabella. Som også er et tegn på det er en pige.

Og nu svinger min ring fra side til side. Som hvis det er en dreng. Hvilket jeg ikke kan svare på om det er.

Er det ikke over håndleddet man skal gøre det? Det er der jeg har prøvet, så er også spændt på om det passer

Anmeld

13. januar 2014

Anonym101

Havanagila skriver:

Hej piger.

Hehe, ja der er mange af sådanne gættelege, min svingede fra side til side og 8 scanninger har vist en tydelig pige

Anmeld

13. januar 2014

AnnaK89

Min mor gjorde det over håndleddet på mig, de to første gange svingede de rundt og jeg har to piger
Nu svinger den fra side til side, men kan, som dig, heller ikke endnu fortælle om det er en dreng eller pige

Anmeld

13. januar 2014

Mother-love

Norit skriver:

Hehe, ja der er mange af sådanne gættelege, min svingede fra side til side og 8 scanninger har vist en tydelig pige

Hehe ja det er vel ligesom alt muligt andet. F.eks den kinesiske kalender sagde jeg skulle have en dreng da jeg ventede Isabella. og nu siger den så at jeg venter en pige. Så er spændt på hvad kønnet er

Anmeld

14. januar 2014

lineog4

Den svingede både rundt og fra side til side alt efter hvem der prøvede på mig  

Jeg tror ikke der er mange måder der er idiot sikret andet end scanning 

bilder dog mig selv ind jeg ville vide om det var en dreng eller pige lige fra begyndelsen grundet min krops reaktioner, men det har også taget 4 graviditeter med 2 drenge og 2 piger før jeg turde overhovedet pippe det - og så er det forresten helt omkostningsfrit at sige for jeg får desværre ikke lov at afprøve teorien af min mand 

Anmeld

14. januar 2014

Mother-love

lineog4 skriver:

Den svingede både rundt og fra side til side alt efter hvem der prøvede på mig  

Jeg tror ikke der er mange måder der er idiot sikret andet end scanning 

bilder dog mig selv ind jeg ville vide om det var en dreng eller pige lige fra begyndelsen grundet min krops reaktioner, men det har også taget 4 graviditeter med 2 drenge og 2 piger før jeg turde overhovedet pippe det - og så er det forresten helt omkostningsfrit at sige for jeg får desværre ikke lov at afprøve teorien af min mand 

Hehe underligt. Men det er også mest i sjov for jeg tror heller ikke selv på det. For som jeg har skrevet før så sagde den kinesiske kalender jeg ventede en dreng da jeg ventede Isabella.
Jeg gættede dog på en pige med Isabella. Og det gjorde jeg rent og skær ud fra at jeg synes jeg var blevet mega bred røvet hahaha. Så man kan sige at jeg gik ud fra min krops reaktion.

Du må overtale manden lidt mere. Og overbevise ham om at du er nødtil at afprøve den teori

Anmeld

14. januar 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Havanagila skriver:

Hej piger.

Kan kun få det til at virke over handledet.
Men der siger den 2 drenge og en pige.

Og vi har 2 drenge og arbejder på nr 3. Så håber os den passer der.

Anmeld

14. januar 2014

lineog4

Hehe underligt. Men det er også mest i sjov for jeg tror heller ikke selv på det. For som jeg har skrevet før så sagde den kinesiske kalender jeg ventede en dreng da jeg ventede Isabella.
Jeg gættede dog på en pige med Isabella. Og det gjorde jeg rent og skær ud fra at jeg synes jeg var blevet mega bred røvet hahaha. Så man kan sige at jeg gik ud fra min krops reaktion.

Du må overtale manden lidt mere. Og overbevise ham om at du er nødtil at afprøve den teori

Den kinesiske kalender har gættet 1 ud af 4 rigtige for mig - egentlig lidt dårlig resultat når sandsynligheden er næsten 50/50 

Anmeld

14. januar 2014

Anonym101

Havanagila skriver:

Hehe ja det er vel ligesom alt muligt andet. F.eks den kinesiske kalender sagde jeg skulle have en dreng da jeg ventede Isabella. og nu siger den så at jeg venter en pige. Så er spændt på hvad kønnet er

Nå ja, den er der også hehe. Jeg var 17 da jeg blev gravid dvs. i følge den var jeg slet ikke gravid så den duttede ikke hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.