Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... SØRØVERnavne!
Jeg står og skal bruge 35 SØRØVERnavne, så spyt ud med de bedste I kan. Det er både til børn og voksne (de kommer til at trække et kort hvorpå der står deres SØRØVERnavn til fødselsdagen på lørdag - og har de sædvanlige såsom Billy Bones, John Silver og Rakham den Røde Så måske alligevel kun 32 navne - så kom glad
Hvad er jeres bud på danske sørøvernavne? Selvfølgelig skøre og tossede og bare lig ud af landevejen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MortilElias2010 skriver: ... SØRØVERnavne! Jeg står og skal bruge 35 SØRØVERnavne, så spyt ud med de bedste I kan. Det er både til børn og voksne (de kommer til at trække et kort hvorpå der står deres SØRØVERnavn til fødselsdagen på lørdag - og har de sædvanlige såsom Billy Bones, John Silver og Rakham den Røde Så måske alligevel kun 32 navne - så kom glad Hvad er jeres bud på danske sørøvernavne? Selvfølgelig skøre og tossede og bare lig ud af landevejen
Pigent skriver: Her får du lige nogle sørøver navneSally sørøverKaptajn MorganKaptajn kloSørøver Skumskæg Peter pirat Konrad KanonPalle pirat
Her får du lige nogle sørøver navneSally sørøverKaptajn MorganKaptajn kloSørøver Skumskæg Peter pirat Konrad KanonPalle pirat
Ih hvor godt!
Dorthe1986 skriver: Jeg fik engang sørøvernavnet Mr. Clean, da jeg var svabergasten, altså skibets rengøringsmand ;-) godt nok ikke dansk.Så er der Kaptajn Sortskæg for eksempel :-)
Jeg fik engang sørøvernavnet Mr. Clean, da jeg var svabergasten, altså skibets rengøringsmand ;-) godt nok ikke dansk.Så er der Kaptajn Sortskæg for eksempel :-)
Super!
Gorm den gale
Thomas med trebenet
Hilda den Havrejste
Svend Sværdsvinger
Røver-Rosamunde
Hektor Halvblind (må selvfølgelig have klap for øjet)
Plukfisk-Marie
Bengal-Benny
Du kunne evt. også bruge denne, og så få de "rigtige" sørøvernavne til alle gæsterne der kommer.
http://gangstaname.com/names/pirate#.UtRQY0B7zIU
Og så ved jeg ikke om man kunne lave noget med at gætte hvem der var hvem, eller stadig bare gøre det du har tænkt dig med at trække et navn og du så bare har brugt navnet fra linket.
Du kunne evt. også bruge denne, og så få de "rigtige" sørøvernavne til alle gæsterne der kommer. http://gangstaname.com/names/pirate#.UtRQY0B7zIU Og så ved jeg ikke om man kunne lave noget med at gætte hvem der var hvem, eller stadig bare gøre det du har tænkt dig med at trække et navn og du så bare har brugt navnet fra linket.
Ahaha den er sgu skæg Det link
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128