Hjælp til navne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.195 visninger
9 svar
8 synes godt om
13. januar 2014

MortilElias2010

... SØRØVERnavne! 

Jeg står og skal bruge 35 SØRØVERnavne, så spyt ud med de bedste I kan. Det er både til børn og voksne (de kommer til at trække et kort hvorpå der står deres SØRØVERnavn til fødselsdagen på lørdag - og har de sædvanlige såsom Billy Bones, John Silver og Rakham den Røde  Så måske alligevel kun 32 navne - så kom glad 

Hvad er jeres bud på danske sørøvernavne?  Selvfølgelig skøre og tossede og bare lig ud af landevejen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

Pigent

MortilElias2010 skriver:

... SØRØVERnavne! 

Jeg står og skal bruge 35 SØRØVERnavne, så spyt ud med de bedste I kan. Det er både til børn og voksne (de kommer til at trække et kort hvorpå der står deres SØRØVERnavn til fødselsdagen på lørdag - og har de sædvanlige såsom Billy Bones, John Silver og Rakham den Røde  Så måske alligevel kun 32 navne - så kom glad 

Hvad er jeres bud på danske sørøvernavne?  Selvfølgelig skøre og tossede og bare lig ud af landevejen 

Her får du lige nogle sørøver navne

Sally sørøver
Kaptajn Morgan
Kaptajn klo
Sørøver Skumskæg
Peter pirat
Konrad Kanon
Palle pirat

Anmeld

13. januar 2014

Dorthe1986

Jeg fik engang sørøvernavnet Mr. Clean, da jeg var svabergasten, altså skibets rengøringsmand ;-) godt nok ikke dansk.

Så er der Kaptajn Sortskæg for eksempel :-)

Anmeld

13. januar 2014

MortilElias2010

Pigent skriver:

Her får du lige nogle sørøver navne

Sally sørøver
Kaptajn Morgan
Kaptajn klo
Sørøver Skumskæg
Peter pirat
Konrad Kanon
Palle pirat

Ih hvor godt!  

Anmeld

13. januar 2014

MortilElias2010

Dorthe1986 skriver:

Jeg fik engang sørøvernavnet Mr. Clean, da jeg var svabergasten, altså skibets rengøringsmand ;-) godt nok ikke dansk.

Så er der Kaptajn Sortskæg for eksempel :-)

Super! 

Anmeld

13. januar 2014

Ciss

Gorm den gale

Thomas med trebenet

Hilda den Havrejste

Svend Sværdsvinger

Røver-Rosamunde

Hektor Halvblind (må selvfølgelig have klap for øjet)

Plukfisk-Marie

Bengal-Benny

Anmeld

13. januar 2014

BabyMus

MortilElias2010 skriver:

... SØRØVERnavne! 

Du kunne evt. også bruge denne, og så få de "rigtige" sørøvernavne til alle gæsterne der kommer.

http://gangstaname.com/names/pirate#.UtRQY0B7zIU

Og så ved jeg ikke om man kunne lave noget med at gætte hvem der var hvem, eller stadig bare gøre det du har tænkt dig med at trække et navn og du så bare har brugt navnet fra linket.

Anmeld

13. januar 2014

LinLin

Svend skumsprøjt
Georg Guldtand

Anmeld

13. januar 2014

MarianneRubi

Sorte Bill

Anmeld

13. januar 2014

MortilElias2010

Du kunne evt. også bruge denne, og så få de "rigtige" sørøvernavne til alle gæsterne der kommer.

http://gangstaname.com/names/pirate#.UtRQY0B7zIU

Og så ved jeg ikke om man kunne lave noget med at gætte hvem der var hvem, eller stadig bare gøre det du har tænkt dig med at trække et navn og du så bare har brugt navnet fra linket.

Ahaha den er sgu skæg Det link  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.