Rød tissetrold..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
8 svar
4 synes godt om
13. januar 2014

Anonym trådstarter

Har en dreng på snart tre , ham er jeg ved at øve det at blive blee fri - han er begyndt at sige numsen klør og yderst på tisse'troden og der er den også rød..hvilket jeg Ikk har langt mærk til før

Hvad kan det være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

B&J

numsen klør har han orm???

det med den er rød hvor rød???

Anmeld

13. januar 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

numsen klør har han orm???

det med den er rød hvor rød???

Jeg kan Ikk se nogen orm Og Han har ikke skidt hjemnme ..

En lidt mørk lyserød

Anmeld

13. januar 2014

B&J

Anonym skriver:

Jeg kan Ikk se nogen orm Og Han har ikke skidt hjemnme ..

En lidt mørk lyserød

ummm kan være du skal fortælle det til pædagogerne så de kan holde høj med orm, og det med tissemanden mon ikke han bare har rørt ved den?

for daniel havde forhudsbetændelse der var de lidt rød også kom der betændelse ud af den og det gjorde rigtigt ondt på ham....

Anmeld

13. januar 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ummm kan være du skal fortælle det til pædagogerne så de kan holde høj med orm, og det med tissemanden mon ikke han bare har rørt ved den?

for daniel havde forhudsbetændelse der var de lidt rød også kom der betændelse ud af den og det gjorde rigtigt ondt på ham....

Ku umeldbart ikke se at der kom noget ud af den

Jo det vil jeg også sige videre

Anmeld

13. januar 2014

2babygirls

Anonym skriver:

Har en dreng på snart tre , ham er jeg ved at øve det at blive blee fri - han er begyndt at sige numsen klør og yderst på tisse'troden og der er den også rød..hvilket jeg Ikk har langt mærk til før

Hvad kan det være?

Hvis han slet ikke bruger ble om dagen tror jeg det handler om hygiejnen. Min datter er ikke så god til at tørre sig selv nok, hun er også 3, men pædagogerne går vidt ikke med uden hun ber om det, så hun har perioder med rødme pga irriteret hud

Anmeld

13. januar 2014

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Hvis han slet ikke bruger ble om dagen tror jeg det handler om hygiejnen. Min datter er ikke så god til at tørre sig selv nok, hun er også 3, men pædagogerne går vidt ikke med uden hun ber om det, så hun har perioder med rødme pga irriteret hud

Jo vi træner kun med ham, han r ikke blevet hel blee fri endnu..

Anmeld

13. januar 2014

charlottekri

Det kunne også være svamp i tissetrolden. Ved ikke om det bare kunne være hygiejne bagtil

Anmeld

13. januar 2014

Maria-s

Vores søn har også haft en rød tissetrold. Her hjalp et gammelt "husråd" givet af svigerfar. Lunken kamillethe i en skål og så sad han ellers og dyppede trolden deri, mens vi så en tegnefilm. Det gjorde vi nogle få aftner i streg. Lidt komisk, men det virkede altså!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.