Vi var afsted i går. Mads var meget forventningsfuld. Han kender jo børnehaven, så det var ikke nyt for ham, at komme derop. Dp har været god til at tage på besøg dernede, så han kender stedet og mange af de andre børn.
Besøget gik fint, og vi fik udfyldt de papirer der skulle til.
Mads bedste ven var der da vi kom, og han tog Mads ed rundt og kiggede på alle legesagerne. Det var skønt at se dem lege sammen igen. Mads blev desværre slået deroppe af en større pige, så han var lidt ked af det.
Jeg glæder mig til han får startet deroppe. Vi tager på ferie igen på søndag, så han har først sin første dag d. 10/8. Det er dejligt med en uges ferie mere.
I dag da vi sad og spiste frokost, talte vi igen om at det blev spændende med børnehaven. Han kiggede over på mig og sagde: "Mor jeg tror jeg kommer til at savne dig og far når jeg kommer derop".
Piv sagde jeg så, men så måtte vi jo lige snakke lidt om, at det jo var det samme som når han var hos dp, der kom vi jo og hentede ham igen, når vi havde været på arbejde. Vi skal lave en mappe med billeder af familien og nogle af ham fra da han var lille. "Så skal der også være et billede af dig og far som jeg kan kigge på mor. " Ja det lovede jeg ham så, at der nok skulle komme. Han tænker godt nok noget over tilværelsen den lille dreng. :-)
st
Anmeld