Mads på besøg i Børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. juli 2009

st

Vi var afsted i går. Mads var meget forventningsfuld. Han kender jo børnehaven, så det var ikke nyt for ham, at komme derop. Dp har været god til at tage på besøg dernede, så han kender stedet og mange af de andre børn.

Besøget gik fint, og vi fik udfyldt de papirer der skulle til.
Mads bedste ven var der da vi kom, og han tog Mads ed rundt og kiggede på alle legesagerne. Det var skønt at se dem lege sammen igen. Mads blev desværre slået deroppe af en større pige, så han var lidt ked af det.

Jeg glæder mig til han får startet deroppe. Vi tager på ferie igen på søndag, så han har først sin første dag d. 10/8. Det er dejligt med en uges ferie mere.

I dag da vi sad og spiste frokost, talte vi igen om at det blev spændende med børnehaven. Han kiggede over på mig og sagde: "Mor jeg tror jeg kommer til at savne dig og far når jeg kommer derop".
Piv sagde jeg så, men så måtte vi jo lige snakke lidt om, at det jo var det samme som når han var hos dp, der kom vi jo og hentede ham igen, når vi havde været på arbejde. Vi skal lave en mappe med billeder af familien og nogle af ham fra da han var lille. "Så skal der også være et billede af dig og far som jeg kan kigge på mor. " Ja det lovede jeg ham så, at der nok skulle komme. Han tænker godt nok noget over tilværelsen den lille dreng. :-)

st

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2009

Heidimed lea

dejlig besøg  synes du ikke det er vildt de bliver så store at de har bedste venner.   Lea taler også kun om clara sofie og Astrid mine venner siger hun, de skal lege med dukker med mig. skønt...    tirsdag var hendes fætre der og tobias på 8 blev nermest tvunget af lea til at lege med dukker, så da de skulle komme igen igår sade tobis mor må jeg ikke nok blive fri for at lege med Leas dukker idag. det måtte han så gerne, dog hårdt for Lea at bære, men hun lå pænt og så tv med ham. tror hun er lidt forelsket i ham.

nå lang sludder bare for vildt de er så store, tror nu nok Madsen skal klare sig uden mor når han kommer ned til vennerne. sødt sagt.

god ferie, vi tager også afsted til sjælland på fredag
                                  knus Heidi
ps som ville ønske vi skulle herhenhihi drømmer vist

Anmeld

31. juli 2009

Charlie

Fedt nok, nu har jeg lige siddet her og brugt god tid på at skrive til dig, og så kommer jeg til at trykke på en forkert knap, og så er det hele bare væk...

Nå, men det er der jo ikke noget at gøre ved..
Men sød det er han altså, din lille Mads, en rigtig lille tænker  Kunne han ende med at læse filosofi en dag?
Hvor er det forresten skønt, han er så tryg ved børnehaven og at hans bedste ven oven i købet også er der, det er jo bare ekstra dejligt.

Knus Dorthe

Anmeld

31. juli 2009

Heidi B

Hej st
Han lyder rigtig dejlig din Mads... En rigtig lille tænker....

Vi har også en bog til hver af drengene... Det er en rigtig god ide... Vi har den med hjemme, så vi kan skrive hvad vi laver i ferien....
Og Ida(min mands store pige) vil lave et stamtræ i....

Men held og lykke, han lyder rigtig klar...

Knuz Heidi

Anmeld

1. august 2009

st

Ja han er sgu sød den lille Mads. Jeg er ikke så bekymret for at han skal starte, da han kender mange af de børn der går i børnehaven. 3 af dem han har gået i dp med, de er allerede startet deroppe, så de står nærmest og venter på ham. Jeg er spændt på hvordan han reagerer de første par dage.

st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.