NF scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.283 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. juli 2009

CamillaKa

Hej piger!

Har fået brev om at jeg skal til NF scanning d. 12 august. På det tidspukt er jeg 14+ 4 henne. hvorfor er det mon så sent jeg skal det? er det ikke normanlt mellem uge 11 og 13 man skal det? hvornår har i andre været til NF scanning??
Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2009

MaleneG

CamillaKa skriver:

Hej piger!

Har fået brev om at jeg skal til NF scanning d. 12 august. På det tidspukt er jeg 14+ 4 henne. hvorfor er det mon så sent jeg skal det? er det ikke normanlt mellem uge 11 og 13 man skal det? hvornår har i andre været til NF scanning??
Camilla

Det vil nok være en rigtig god idé at kontakte dem med det samme, da man ikke kan foretage en NF efter 13+6.

Anmeld

31. juli 2009

CamillaKa

Ej kom lige til at tælle efter, er kun 13+4 på det tidspunkt... så er den jo go nok! min fejl...!

Anmeld

31. juli 2009

MaleneG

CamillaKa skriver:

Ej kom lige til at tælle efter, er kun 13+4 på det tidspunkt... så er den jo go nok! min fejl...!

okay det var godt at høre

Anmeld

31. juli 2009

H+S Skjolgborg.

CamillaKa skriver:

Hej piger!

Camilla

her er det inden 13 uge og hved jeg også det er i vestsjælland/holbæk da jeg skulle dertil men ville på  roskilde..

http://www.regionsjaelland.dk/roskildesygehus/Afdelinger/GynObsAfdeling/Sider/nakkefoldsscanning.aspx

ville nok lige tjekke det..

Mvh Henriette 19+3 som skal til gemscanningen på onsdag jubii..

Anmeld

31. juli 2009

H+S Skjolgborg.

p,s
det er  inden 13+0..
Nornalt er det mellem 12+0 og 13+0.Sådan er det på roskilde og holbæk sygehuse Hved jeg.
Mvh Henriette 19+3

Anmeld

31. juli 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman
Henriette Skjoldborg Jørgensen skriver:

p,s
det er  inden 13+0..
Nornalt er det mellem 12+0 og 13+0.Sådan er det på roskilde og holbæk sygehuse Hved jeg.
Mvh Henriette 19+3

Jeg var til NF da jeg var 13+3 kan jeg se, og det var i Holbæk (fødte i Slagelse)

Anmeld

31. juli 2009

H+S Skjolgborg.

oervarodd skriver:

Jeg var til NF da jeg var 13+3 kan jeg se, og det var i Holbæk (fødte i Slagelse)

ok men deres link skrive 13+0 fulde uge...
så mangler de måske af lave deres hp om til 14+0

Anmeld

31. juli 2009

H+S Skjolgborg.

oervarodd skriver:

Jeg var 12+2 efter 1 mens dag da jeg var til NF..
og med min datter i 2006 var jeg 12+5 henne.
Bare underligt for begge gange har de sagde til mig/os.
Man ikke skal være over 14 uger henne og det er jo inden 13+0 -13+1 henne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.