Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
4 svar
2 synes godt om
13. januar 2014

Fra2-3..Håb

Hej til jer der ude.

Nu skete miraklet, jeg har her til morgen testet positiv med vores første barn, det er fantastisk, og tror ikke helt jeg har forstået det endnu

Men men men nu kommer det først spørgsmål så, Mine slimhinder er meget hævede, røde (siger kæresten, kan jo ikke selv se) og ufatlig følsomme. Samtidlig har jeg en hel del tykt gulit udflåd. Er det "normalt" at opleve disse symptomer når man er blevet gravid og i såfald er der nogen der har erfaring med hvornår slimhinderne falder til ro igen. Eller skal jeg tænke i en helt anden retning og opsøge lægen?? 

Håber der er nogen der vil dele deres erfaringer, vi har ikke delt vores bp med nogen, så kan ikke spørge familie og veninder til råds. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

modesty

JuleHåb skriver:

Hej til jer der ude.

Nu skete miraklet, jeg har her til morgen testet positiv med vores første barn, det er fantastisk, og tror ikke helt jeg har forstået det endnu

Men men men nu kommer det først spørgsmål så, Mine slimhinder er meget hævede, røde (siger kæresten, kan jo ikke selv se) og ufatlig følsomme. Samtidlig har jeg en hel del tykt gulit udflåd. Er det "normalt" at opleve disse symptomer når man er blevet gravid og i såfald er der nogen der har erfaring med hvornår slimhinderne falder til ro igen. Eller skal jeg tænke i en helt anden retning og opsøge lægen?? 

Håber der er nogen der vil dele deres erfaringer, vi har ikke delt vores bp med nogen, så kan ikke spørge familie og veninder til råds. 

Det er helt normalt og du kan snildt risikere at det fortsætter hele graviditeten.

Tillykke. 

Anmeld

13. januar 2014

Fra2-3..Håb

modesty skriver:

Det er helt normalt og du kan snildt risikere at det fortsætter hele graviditeten.

Tillykke. 

Okay, tak fordi du svarede

Anmeld

14. januar 2014

Sara.

Jeg tænker mulig svamp? Hvilket der er så risiko for at få som gravid.

Anmeld

14. januar 2014

Fra2-3..Håb

Sara. skriver:

Jeg tænker mulig svamp? Hvilket der er så risiko for at få som gravid.

Ja det her jeg også selv overvejet, da jeg har haft det før og symptomerne er ret ens. Må vidst helere få det tjekket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.