Hvor tidligt fik I symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.836 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. januar 2014

Anonym trådstarter

Både jer der har været gravide med en og med tvillinger.
Jeg har først lige testet positivt i går og skulle kun være 3+5, men jeg haft symptomer siden tirsdag i sidste uge, hvor jeg fik ømme bryster, derefter begyndte en murren i maven torsdag og jeg fik fornemmelsen af at der måske var noget. Men det er jo meget tidligt. Men min test er virkelig tydelig, mere end med min søn, hvor jeg testede noget senere, og ved ikke om det bare er mig, men har en fornemmelse af at der er 2, når jeg allerede mærker symptomerne. For det troede jeg slet ikke var muligt for mig :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

tihi jeg vågnede dagen efter med kvalme

så tidlige symptomer jeps... min mave og bryster kom også bare i løbet af ingen tid...

gik fra at have et par bukser med lidt plads til ingen plads og var nødt til at lade være med at knappe dem for det var dybt ubehageligt i løbet af de første 2-3 uger...

og der var kun en

Anmeld

13. januar 2014

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Både jer der har været gravide med en og med tvillinger.
Jeg har først lige testet positivt i går og skulle kun være 3+5, men jeg haft symptomer siden tirsdag i sidste uge, hvor jeg fik ømme bryster, derefter begyndte en murren i maven torsdag og jeg fik fornemmelsen af at der måske var noget. Men det er jo meget tidligt. Men min test er virkelig tydelig, mere end med min søn, hvor jeg testede noget senere, og ved ikke om det bare er mig, men har en fornemmelse af at der er 2, når jeg allerede mærker symptomerne. For det troede jeg slet ikke var muligt for mig :-)

Jeg vidste det inden jeg stod med en positiv test.. :-)

Anmeld

13. januar 2014

Victoria2013

Jeg var kun gravid med én

Men tror jeg i uge 2-3 stykker allerede havde lidt større og ømme bryster og var begyndt at blive enormt nemt træt. Og så fik jeg anfald af svimmelhed, hvilket jeg aldrig havde haft før. Kvalme osv fik jeg heldigvis slet ikke...

Jeg ventede dog med at teste til min mens var 5 dage forsinket, turde ikke satse før jeg var lidt mere sikker

Anmeld

13. januar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Jeg fik symptomer et par dage efter ægget formentlig havde sat sig fast. Testede først positiv en uge efter hvor jeg var 4+3.
Men jeg havde ømme bryster(og jeg har aldrig haft ømme bryster før! Selv ikke da de voksede), så jeg vidste at den var der.

Der kommer en lille pige omkring den 27. juni i år.

Anmeld

13. januar 2014

Anonym trådstarter

Tak :-)
Det er bare sådan en underlig følelse at have symptomer så tidligt, ved min søn fik jeg først ømme bryster senere og 3+5 startede min murren og da mens ikke var kommet dagen efter tog jeg en test, ved scanningen blev jeg dog flyttet 6 dage, så var jeg vel egentlig 4+5dengang.

Anmeld

13. januar 2014

Trekløver(:

Mener det var omkring uge 6. Der blev jeg enormt træt og fik ømme bryster. Men havde ikke de vilde symptomer ..

Men det er så individuelt.

Anmeld

13. januar 2014

AnnaK89

Jeg havde et par dage med kvalme, og så testede jeg meget tydeligt positiv 3+4. Og nærmest inden jeg kunne teste positiv lignede min mave en spærreballon (selvfølgelig luft!), men ligner en der er 4 mdr henne.
Er kun 5+1 idag, så er ikke blevet scannet, men regner bestemt ikke med at der er mere end en.

Anmeld

19. januar 2014

Moniika

Hej herinde håber nogen har oplevet det samme som mig , og ku gi mig et håb skulle ha haft min mens i tirsdags og plejer altid og komme til tiden er nu på min 5 dag jeg er gået over tid nu men test viser stadig negativ . Har kun haft kvalme igår aftes og så har jeg sådan en trykken i maven nede i underlivet. Har ikke ømme bryster eller noget. håber hvergang jeg tager en test den er positiv men ik sket endnu. overvejer gå til læge tirsdag . Nogen ider ? Hilsen Monika  

Anmeld

19. januar 2014

vandmanden

fiskefiletterne smagte underligt og så at jeg skulle tisse 800000 x om dagen  mindst  det var mine symptomer før jeg testede positiv 

der var jeg cirka 4 +

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.