Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: nej det kan jeg godt forstå drømme er jo ikke altid til at regne med men denne test er der bestemt ingen tvivl
nej det kan jeg godt forstå drømme er jo ikke altid til at regne med men denne test er der bestemt ingen tvivl
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Klokken 3 i nat kunne jeg ikke længere holde uvisheden ud. Jeg skulle tisse og det bliver på testen. Natten til igår havde keg drømt, at jeg havde en knald positi test og ved nærmere omtanke havde jeg egentlig testdag i går. Men jeg ventede og fik resultatet i nat :dJeg er så hamrende glad og danser rundt om mig selv. Tænk, at vi kunne være så heldige og endda i første forsøgHilsen anonym87Wuhuuuu..... jeg er gravid, drømmen gik i opfyldelse
Klokken 3 i nat kunne jeg ikke længere holde uvisheden ud. Jeg skulle tisse og det bliver på testen. Natten til igår havde keg drømt, at jeg havde en knald positi test og ved nærmere omtanke havde jeg egentlig testdag i går. Men jeg ventede og fik resultatet i nat :dJeg er så hamrende glad og danser rundt om mig selv. Tænk, at vi kunne være så heldige og endda i første forsøgHilsen anonym87Wuhuuuu..... jeg er gravid, drømmen gik i opfyldelse
Tilykke
Stort tillykke! Vh stine
Anonym skriver: Nej, det er jo også det Måtte også lige kigge et par gange mere da jeg så den i nat.... gned lige mine øjne og kiggede igen
Nej, det er jo også det Måtte også lige kigge et par gange mere da jeg så den i nat.... gned lige mine øjne og kiggede igen
det kan jeg godt forstå kan lige forstille mig du gjorde store øjne
Stort tillykke
Tillykke
Stort tillykke! (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128