Nogle der har prøvet dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.046 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej alle 

Jeg skriver anonymt da jeg er lidt flov over dette som har stået på en uges tid (håber at det er den rigtige kategori..)

Jeg ved godt at i ikke er læger (og jeg har tid hos lægen på fredag) men mon nogle af jer der har prøvet dette: 

*smerter ved de nederste ribben on/off i løbet af dagen

*stikkende og jagende smeter nederst i maven, bryster og inde i skeden on/off i løbet af dagen

*enorm oppusthed kun om aften

* kvalme og træthed hele dagen.

jeg har prøvet at gteste men de er negative (skulle have haft mens den 6) og jeg synes selv det hele er lidt foruroligende så jeg leder vel bare efter beroligelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej alle 

Jeg skriver anonymt da jeg er lidt flov over dette som har stået på en uges tid (håber at det er den rigtige kategori..)

Jeg ved godt at i ikke er læger (og jeg har tid hos lægen på fredag) men mon nogle af jer der har prøvet dette: 

*stikkende og jagende smeter nederst i maven, bryster og inde i skeden on/off i løbet af dagen

jeg har prøvet at gteste men de er negative (skulle have haft mens den 6) og jeg synes selv det hele er lidt foruroligende så jeg leder vel bare efter beroligelse

hvis det betyder noget har jeg også store mængder udflåd...

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg opper den lige i håb om nogen vil/kan svare

Anmeld

12. januar 2014

SabinaMortensen

Anonym skriver:

Jeg opper den lige i håb om nogen vil/kan svare

Jeg ville ikke gå forbi uden at svare

Jeg har ikke prøvet det du beskriver, men jeg syntes da bestemt du skal kontakte lægen i morgen tidlig! 

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

SabinaMortensen skriver:

Jeg ville ikke gå forbi uden at svare

Jeg har ikke prøvet det du beskriver, men jeg syntes da bestemt du skal kontakte lægen i morgen tidlig! 

Tak for svar

Ja lægen vil først se mig fredag så går udfra det ikke er akut.. bare drøn ubehageligt og tidsstjælende samt at ungerne jo overhovedet ikke forstår HVORFOR mor lige pludselig skriger/siger AV

Er ikke normalt en pjevs men det her gør altså naller

Anmeld

12. januar 2014

Anonymor1

Anonym skriver:

Tak for svar

Ja lægen vil først se mig fredag så går udfra det ikke er akut.. bare drøn ubehageligt og tidsstjælende samt at ungerne jo overhovedet ikke forstår HVORFOR mor lige pludselig skriger/siger AV

Er ikke normalt en pjevs men det her gør altså naller

Jeg har heller ikke prøvet, men hvis du har så ondt som du beskriver synes jeg du skal ringe til lægen igen og se om du ikke kan få en anden tid - har han ikke nogle akuttider om formiddagen? Synes det er synd du skal gå og være nervøs og have ondt så længe. 

God bedring 

Anmeld

12. januar 2014

Mom2

Anonym skriver:

Hej alle 

Hvis du virkelig har ondt så ville jeg ringe til lægen igen i morgen og spørge om ikke de har en akut tid du kan få og ellers så ring til vagtlægen.. Ville jeg selv have gjort hvis jeg havde så ondt, som det lyder til du har..

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

NataschaG skriver:

Jeg har heller ikke prøvet, men hvis du har så ondt som du beskriver synes jeg du skal ringe til lægen igen og se om du ikke kan få en anden tid - har han ikke nogle akuttider om formiddagen? Synes det er synd du skal gå og være nervøs og have ondt så længe. 

God bedring 

tak for besvarelse

jeg vil bare ikke være mere pjevset end nødvendigt og tænker der må være en grund til lægens vurdering... 

Men jeg vil da have det i baghovedet

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

Christina88 skriver:

Hvis du virkelig har ondt så ville jeg ringe til lægen igen i morgen og spørge om ikke de har en akut tid du kan få og ellers så ring til vagtlægen.. Ville jeg selv have gjort hvis jeg havde så ondt, som det lyder til du har..

tak for besvarelse jeg vil bare ikke være mere pjevset end nødvendigt og tænker der må være en grund til lægens vurdering... Men jeg vil da have det i baghovedet

Anmeld

13. januar 2014

Michella2

Anonym skriver:

Hej alle 

Det lyder som da jeg var gravid i starten.. Specielt med ondt i ribbenene.. Jeg havde også nogle gange trykken ved brystet.. Lægen havde ingen svar til mig. Det var åbenbart en del af mine graviditets gener i startforløbet, fordi min krop reagerede på hormonerne og justeringen på graviditet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.