manglende lyst??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. januar 2014

Anonym trådstarter

hej

kæresten og jeg døjer lidt med et problem...

eller nok mere jeg gør...

er gravid i 9 uge og føler mig bare stor, oppustet og uattraktiv.

Kæresten siger godt nok (og kan jo se at han mener det) at han stadig synes jeg er attraktiv, men det er bare svært at finde lysten frem, når man ikke helt føler det selv...

altså jeg finder jo stadig ham lækker, men det hjælper jo ikke hvis jeg ikke selv synes jeg er det...

What to do?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

Tulipan

hej

Kæresten siger godt nok (og kan jo se at han mener det) at han stadig synes jeg er attraktiv, men det er bare svært at finde lysten frem, når man ikke helt føler det selv...

altså jeg finder jo stadig ham lækker, men det hjælper jo ikke hvis jeg ikke selv synes jeg er det...

What to do?

Det svinger super meget, uge for uge gennem graviditeten. Bare vent, det skal nok komme igen. Nogle uger har man ingen lyst, andre mere lyst...
Så bare giv det tid, så svinger hormonerne og du får lyst igen

Anmeld

12. januar 2014

Anonymor1

Anonym skriver:

hej

What to do?

Øv jeg kan virkelig godt huske det  Jeg havde INGEN sexlyst indtil noget ala uge 20 tror jeg, men lige pludselig en dag vendte den bare tilbage og siden da har vi haft et sundt sexliv og vi har det stadig og jeg er i uge 38 om lidt  

Men som en anden skriver så svinger det meget - for nogen er der ingen lyst overhovedet og for andre meget mere og for nogen kommer og går det - jeg håber i finder ud af det. Og stol på din kæreste, er sikker på du stadig er smækker 

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

tak for svarene

jeg håber der er noget der svinger ligesom med hormonerne...

har altid været meget aktiv inden for det område, og jeg har bare ikke lyst til en af de største glæder i livet (lige nu) den bare "gemmer sig væk"... fordi det er da super irriterende at man gerne vil have den intimitet med kæresten, og samtidigt ikke har lyst...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.