40+0 med ønskebabyen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.295 visninger
29 svar
28 synes godt om
12. januar 2014

**Ønskebabyen

Så nåede vi termin  Men den lille bandit hygger sig vist alt for godt i sin mors mave. 

Der kommer mange gæt på hvornår han kommer til verden og nogle gange kan det godt blive liiiiidt for meget synes jeg! 

Jeg skal til JM på tirsdag, men håber så inderligt at han når at komme inden eller at hun sætter noget igang. Vi vil så gerne have ham ud til os nu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

Aabye

**Ønskebabyen skriver:

Så nåede vi termin  Men den lille bandit hygger sig vist alt for godt i sin mors mave. 

Der kommer mange gæt på hvornår han kommer til verden og nogle gange kan det godt blive liiiiidt for meget synes jeg! 

Jeg skal til JM på tirsdag, men håber så inderligt at han når at komme inden eller at hun sætter noget igang. Vi vil så gerne have ham ud til os nu 

Rigtig flot mave du render rundt med.. 
Baby kommer når baby kommer.. Nyd den sidste tid inden du skal være mor for alvor

Anmeld

12. januar 2014

BigHope13

**Ønskebabyen skriver:

Juhuu så nåede du endelig dertil, hvor er det dog fantastisk hvor ser du bare godt ud, super smuk mave. glæder mig sådan til en meget snarlig opdatering om en god fødsel og nogle skønne billeder

sender dig alverdens vestøv og håber der meget snart sker noget

Anmeld

12. januar 2014

**Ønskebabyen

Aabye skriver:

Rigtig flot mave du render rundt med.. 
Baby kommer når baby kommer.. Nyd den sidste tid inden du skal være mor for alvor

Og det gør han, ingen tvivl om det Meeeen nu er man ved at være en smule utålmodig og dagene er lange.. hihi

Vi nyder bestemt også den sidste tid alene, med afslapning og film hygge herhjemme

Anmeld

12. januar 2014

**Ønskebabyen

BigHope13 skriver:

Juhuu så nåede du endelig dertil, hvor er det dog fantastisk hvor ser du bare godt ud, super smuk mave. glæder mig sådan til en meget snarlig opdatering om en god fødsel og nogle skønne billeder

sender dig alverdens vestøv og håber der meget snart sker noget

Tuuuusind tak 

Det er så vildt at vi nu snart er ved vejs ende <3 vi glæder os så meget og jeg glæder mig til at smide en opdatering herinde med billede af det lille vidunder

Anmeld

12. januar 2014

mommy1991

**Ønskebabyen skriver:

SMUK mave! Og en masse ve-støv i din retning 

Anmeld

12. januar 2014

Aabye

**Ønskebabyen skriver:

Og det gør han, ingen tvivl om det Meeeen nu er man ved at være en smule utålmodig og dagene er lange.. hihi

Vi nyder bestemt også den sidste tid alene, med afslapning og film hygge herhjemme

Jeg kender alt til det der med utålmodighed.. 
Det var rigtig slemt da jeg ventede mig 2 gang...

Anmeld

12. januar 2014

**Ønskebabyen

emmagirl skriver:

SMUK mave! Og en masse ve-støv i din retning 

Tusind tak Og send bare alt det ve-støv du har

Anmeld

12. januar 2014

Lykke:)

så flot mave!

Anmeld

12. januar 2014

Anonym101

**Ønskebabyen skriver:

Ej, hvor spændene! Sikke en fin mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.