Maven i uge 14 (13+1) Normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2014

JH12

Det er vildt forskelligt hvornår folk begynder at få mave.. Allerede fra uge 8 kunne jeg ikke passe alm, bukser.. Og maven begyndte at rigtig at komme fra uge 12

Flot babyhule..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

cwl

Simona skriver:

Her kommer mit allerførste officielle mavebillede :-)

Er 13+1 i dag, og maven er faktisk allerede godt på vej.. er det normalt i forhold hvordan I så ud i uge 14? Eller er jeg stadig bare oppustet..

Det er første gang jeg er gravid forresten

Er du sikker på at der kun er 1?

Anmeld

12. januar 2014

Pige2009

Papillon skriver:

Jeg tror bare, det er forskelligt fra person til person, hvor hurtigt det går med maven Der er vist ikke nogen norm, som gælder for alle gravide.

Min mave er omtrent som din nu, og jeg er 17+3 i dag og også førstegangs

Lige præcis Der er vist ikke så meget normalt, når man er gravid.... og så alligevel

Anmeld

12. januar 2014

Mother-love

Jeg tog altid billederne om morgenen fordi så var jeg sikker på det ikke var pga oppustet mave. Har self ikke et fra uge 13.
Men har et da jeg er 12+ og et hvor jeg er 14+
Og der kan man godt se maven er på vej. Synes også der er forskel på maven bare på de to uger.

så ja din mave kan godt allerede være på vej

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. januar 2014

Mariam90

Simona skriver:

Her kommer mit allerførste officielle mavebillede :-)

Er 13+1 i dag, og maven er faktisk allerede godt på vej.. er det normalt i forhold hvordan I så ud i uge 14? Eller er jeg stadig bare oppustet..

Det er første gang jeg er gravid forresten

Flot mave. Jeg er 11+1 og har også fået en lille mave som jeg plejer se om morgenen (ellers er den flad inden graviditet)så det er nok ikke oppustethed. Livmoderen er jo lige under navlen sagde de på hospitalet så det begynder allerede at flytte på tarm o alt andet til siderne som jeg fik at vide. 

Det er spændende når man begynder at se maven 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.