Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laulund87 skriver: Jeg rippede lige Rema1000 for neutral skyr Jeg har spist det før hvor jeg puttede skiver af banan i, men synes nu ikke det gjorde at det smagte bedre Nogle idéer til hvad jeg kan putte i/på så det er til at spise? Det skal være som morgenmad og jeg overvejede vanillepulver, men så er det jo ikke så sundt længere
Jeg rippede lige Rema1000 for neutral skyr
Jeg har spist det før hvor jeg puttede skiver af banan i, men synes nu ikke det gjorde at det smagte bedre Nogle idéer til hvad jeg kan putte i/på så det er til at spise?
Det skal være som morgenmad og jeg overvejede vanillepulver, men så er det jo ikke så sundt længere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rockertand skriver: Fatter ikke folk, der ikke kan lide skyr Jeg spiser skyr med Sød og blåbær - det er lige som at starte med dessert hver morgen
Fatter ikke folk, der ikke kan lide skyr Jeg spiser skyr med Sød og blåbær - det er lige som at starte med dessert hver morgen
Når det er neutral kan jeg slet ikke få det ned, det er alt for surt
Tak for jeres svar! Tror jeg prøver med havregryn og nogle bær
Laulund87 skriver: Når det er neutral kan jeg slet ikke få det ned, det er alt for surt
Rockertand skriver: Det er derfor, du skal blande Sød i, så har du en fantastisk base, hvor du kan tilsætte hvad som helst
Det er derfor, du skal blande Sød i, så har du en fantastisk base, hvor du kan tilsætte hvad som helst
Ja præcis det vil jeg gøre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128