Tør jeg håbe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2014

Sitrani

Fruschmidt skriver:

Jeg har forventet mens på onsdag og kunne ik lade være med at teste her til morgen, fordi jeg har haft kvalme, og halsbrand, humørsvingninger, lidt ømme bryster og selv min hund har været mærkelig den sidste uges tid.. 

men tør jeg at håbe for meget?

( Ps: billederne er meget store når man ser dem sorry )

Billede 1

Billede 2

Jeg kan ikke se billederne, men kan læse på de andres respons at de er positive  Så tillykke!!! Håber jeg kan stå med same resultat i morgen tidlig Men hvorfor vil du teste igen, når du allereðe kan se en positiv test....? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

Fruschmidt

Sitrani skriver:

Jeg kan ikke se billederne, men kan læse på de andres respons at de er positive  Så tillykke!!! Håber jeg kan stå med same resultat i morgen tidlig Men hvorfor vil du teste igen, når du allereðe kan se en positiv test....? 

Det er fordi jeg forventer eller gør jeg ik men skulle have mens på onsdag også vil jeg vente og se om den er endnu tydeligere de er på billederne.. jeg har en test som skriver gravid / ikke gravid så den vil jeg bruge den dag.. tror bare fordi jeg vil være helt sikker

Anmeld

14. januar 2014

Fruschmidt

Tog en test her til morgen som så sådan her ud.. Den er meget tydeligere end de billeder yay... Virker så urealistisk tør ikke tro på det endnu dumt i know.. Imorgen håber jeg den digitale siger gravid
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. januar 2014

Rockertand

Fruschmidt skriver:

Tog en test her til morgen som så sådan her ud.. Den er meget tydeligere end de billeder yay... Virker så urealistisk tør ikke tro på det endnu dumt i know.. Imorgen håber jeg den digitale siger gravid

Du er hamrende gravid - tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.