Stofbetrukne knapper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.431 visninger
10 svar
2 synes godt om
12. januar 2014

Mamalou

Hej med jer!

Nogen der laver stofbetrukne knapper jeg kan købe nogle af? Eller ved hvor de kan købes? Gerne a la dem, der sidder på Hay puderne. Skal nemlig i gang med at sy puder, men mine kreative evner rækker ikke så langt Får assistance til symaskinen, hvilket siger lidt om mine evner til at sy

God søndag!

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2014

Mamalou

Slet ingen?

Anmeld

14. januar 2014

Dianabk

Mamalou skriver:

Hej med jer!

Nogen der laver stofbetrukne knapper jeg kan købe nogle af? Eller ved hvor de kan købes? Gerne a la dem, der sidder på Hay puderne. Skal nemlig i gang med at sy puder, men mine kreative evner rækker ikke så langt Får assistance til symaskinen, hvilket siger lidt om mine evner til at sy

God søndag!

Vh. Louise

De fleste små stof butikker kan man købe dem ellers kan du købe nogle du selv kan lave i stof2000 og stof og stil, tror der er en vejledning med

Held og lykke med dit nye projekt

Anmeld

14. januar 2014

bøllen

Mamalou skriver:

Hej med jer!

God søndag!

Vh. Louise

Jeg har nogle �� men ved ikke om det prismæssigt kan svare sig .

Anmeld

14. januar 2014

bøllen

Mamalou skriver:

Hej med jer!

God søndag!

Vh. Louise

Læste ikke ordenligt - jeg har løse knapper ( sæt ) til at betrække selv . Det er super let

du kan købe dem på nettet de er lidt smådyre. 

Anmeld

14. januar 2014

Mamalou

bøllen skriver:

Læste ikke ordenligt - jeg har løse knapper ( sæt ) til at betrække selv . Det er super let

du kan købe dem på nettet de er lidt smådyre. 

Jeg synes bare ikke jeg kan finde stofknapper nogen steder til salg? Ikke den slags som jeg gerne vil have. Er det nemt at lave dem selv?

Anmeld

14. januar 2014

Mamalou

Dianabk skriver:

De fleste små stof butikker kan man købe dem ellers kan du købe nogle du selv kan lave i stof2000 og stof og stil, tror der er en vejledning med

Held og lykke med dit nye projekt

Takker

Er det nemt at lave selv?

Anmeld

14. januar 2014

VIPpigen

Skal de være ligeså store??

jeg så nogen i netto her den anden dag jeg var dernede... Men ved ikke om det kun var en sidste uge tilbud??

Anmeld

14. januar 2014

Mamalou

VIPpigen skriver:

Skal de være ligeså store??

jeg så nogen i netto her den anden dag jeg var dernede... Men ved ikke om det kun var en sidste uge tilbud??

Nej det er ikke nødvendigt, de skal bare være i samme stil, da jeg i forvejen har nogle HAY puder i sofaen.

Jeg vil en tur i Netto og lure! Tak for tippet

Anmeld

15. januar 2014

bøllen

Mamalou skriver:

Jeg synes bare ikke jeg kan finde stofknapper nogen steder til salg? Ikke den slags som jeg gerne vil have. Er det nemt at lave dem selv?

Jeg ville have hay puder men min nærighed tog overhånd da jeg skulle betale

kan jo selv sy :-) så jeg har lavet puder selv og betrukket knapper med stof magentil . Og ja det er meget nemt kræver bestemt ikke de store kreative evner 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.