Erfaring med flip flap?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
3 svar
1 synes godt om
12. januar 2014

et-ønske

Som overskriften lyder, så vil jeg gerne høre om nogen der har erfaring med vognen fra flip flap?? Vi ville egentlig have købt brugt til tvillingerne, men sådan en vogn koster nærmest det samme så vi overvejer
Min mand er dog lidt nervøs for om det bare er noget billig skidt siden de ikke koster mere
Da vi bor i Jylland vil den blot skulle bestilles på nettet og vi vil ikke have mulighed for at se/prøve den før købet.....
Gode dårlige erfaringer tages imod med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

mommy1991

Som overskriften lyder, så vil jeg gerne høre om nogen der har erfaring med vognen fra flip flap?? Vi ville egentlig have købt brugt til tvillingerne, men sådan en vogn koster nærmest det samme så vi overvejer
Min mand er dog lidt nervøs for om det bare er noget billig skidt siden de ikke koster mere
Da vi bor i Jylland vil den blot skulle bestilles på nettet og vi vil ikke have mulighed for at se/prøve den før købet.....
Gode dårlige erfaringer tages imod med kyshånd

Vi har den til vores søn og vi synes den er genial! Vi har jo selvfølgelig heller aldrig prøvet andet, men den opfylder vores behov fuldt ud og vi vil ikke bytte den for noget andet. Den er nem at slå op og ned, kan være i stortset alle biler, nem at køre med, også i kringlede butikker.. 

Det eneste minus er madrassen, som er ultratynd - den har vi skiftet ud  

Jeg bor i Randers, hvis du vil komme og se den før I køber en selv

Anmeld

12. januar 2014

et-ønske

emmagirl skriver:

Vi har den til vores søn og vi synes den er genial! Vi har jo selvfølgelig heller aldrig prøvet andet, men den opfylder vores behov fuldt ud og vi vil ikke bytte den for noget andet. Den er nem at slå op og ned, kan være i stortset alle biler, nem at køre med, også i kringlede butikker.. 

Det eneste minus er madrassen, som er ultratynd - den har vi skiftet ud  

Jeg bor i Randers, hvis du vil komme og se den før I køber en selv

Men ellers er du tilfreds med stellet og vognen, er den dingel eller stabil nok? Hvilke hjul har i på?
Tak for tilbudet om at se den, men det er lidt langt fra os

Anmeld

12. januar 2014

mommy1991

Men ellers er du tilfreds med stellet og vognen, er den dingel eller stabil nok? Hvilke hjul har i på?
Tak for tilbudet om at se den, men det er lidt langt fra os

Vi har punkterfri dæk på Der er intet der virker billigt på den, synes jeg..Jo, man kan se på madrassen og liften at den er billig.. Vi har en voksi, så vi brugte kun den bløde lift i et par måneder.. Synes nærmere den virker mere fiks og elegant, end nogen af de skrummel-kasser man kan få Men det er bare min mening

Og så følger der et super godt regnslag og myggenet med.. Og vi har også været glade for autostolen, der også følger med.. Klapvognsdelen har vi ikke prøvet endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.