Der er vist ingen tvivl!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2014

Frk.S

Hvor dejligt - stort stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

Anonym trådstarter

1000 tak

Anmeld

12. januar 2014

Lilje82

Stort tillykke

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

1000 Mange tak

Anmeld

12. januar 2014

Mor Christa

Ja den er da stensikker! Kæmpe tillykke, og jeg håber du må få en smertefri graviditet

Anmeld

12. januar 2014

julia Nielsen

Stort tillykke

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor Christa skriver:

Ja den er da stensikker! Kæmpe tillykke, og jeg håber du må få en smertefri graviditet

Tak skal du have ..

Ja den kan vist ik være andet end positiv ...

Indtil videre går det rigtig godt, ik ret mange symptomer, der er et par stykker, men det heldigvis ik de væreste og ha ..

Med min datter var det et HELVEDE i Alle 9 mdr ... med bækkenløsning og kvalme + opkast, så meget jeg tabte mig under hele graviditeten ...

Held og lykke med din pige os <3

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

julia Nielsen skriver:

Stort tillykke

1000 Tak

Anmeld

12. januar 2014

Mor Christa

Anonym skriver:

Tak skal du have ..

Ja den kan vist ik være andet end positiv ...

Indtil videre går det rigtig godt, ik ret mange symptomer, der er et par stykker, men det heldigvis ik de væreste og ha ..

Med min datter var det et HELVEDE i Alle 9 mdr ... med bækkenløsning og kvalme + opkast, så meget jeg tabte mig under hele graviditeten ...

Held og lykke med din pige os <3

maange tak jeg er lidt over halvvejs og udover bækkenløsning ( som akupunktur afhjælper ) og syg halsbrand om aftenen er det skønt .. Hun sparker helt vildt - det er jo så hyggeligt ) .. Dejligt at høre at du har det fint denne gang - vi må håbe det ikke bliver ligesom sidst så

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor Christa skriver:

maange tak jeg er lidt over halvvejs og udover bækkenløsning ( som akupunktur afhjælper ) og syg halsbrand om aftenen er det skønt .. Hun sparker helt vildt - det er jo så hyggeligt ) .. Dejligt at høre at du har det fint denne gang - vi må håbe det ikke bliver ligesom sidst så

det kan være man skal prøve det hvis det udvikler sig til det... siger man ikke hvis man har haft det en gang, kommer det igen? - det synes jeg at jeg har hørt...

Ihj, så der jo ikke længe tilbage .. Jeg er kun omkring 5 uge, så der er noget tid endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.