[citat][f][småt]Mette Kaufmann skriver:[/småt][/f]
Nææææ....det skal du da ikke - du havde jo en masse ting, du skulle nå :D Og som du siger, så kender du dp, og Malte er jo ikke alene -han har jo søster med.... Og så ringer de jo hvis der er noget....
Her har jeg William hjemme igen.
Det gik så fint med at aflevere i morges - inegn bøvl eller gråd fra hverken søn eller mor. En af de andre drenge kom og gav WIlliam legetøj med det samme og da jeg vinkede farvel, måtte jeg banke på vinduet for at få hans opmærksomhed. Og så lagde han hovedet ind til dp'eren. Derfor var det rimelig nemt at gå hjem, selvom det var en underlig tom fornemmelse....
Men....så ringede hun 2 timer senere - hun kunne simpelthen ikke få William til at sove. Om det var det nye sted, at det ikke var mor eller far, der puttede ham eller det, at han jo blev puttet i en kold drømmepose - ja, det ved jeg så ikke. Sikkert en kombi.
Så i morgen prøver vi med at sove på vej derned, så han kan komme med ud at gå tur som det første. Så kommer jeg til frokost og spiser sammen med dem - og tager William med hjem. Så håber vi hun kan putte ham på torsdag.
Mette, der ikke kan slippe den dårlige samvittighed[/citat]
ajjjjj Mette det lyder som en god plads du har fået...lyder næsten som vores gamle dagplejemor!
det med i skal spise dernede...skide god ide...må man være så nysgerrig og spørge om hvor hvem og hvad for en dp du har fået her i nørresundby?
Anmeld