er jeg en ravnemor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. marts 2008

ivfmarie

skal jeg skamme mig fordi jeg ikke følte det mindste ubehag ved at aflevere sønnike i morges? Eller fordi jeg ikke har tænkt et sekund på hvordan det mon går med ham?
Jeg er bare 120% sikker på at det går fint! Malte er jo nem, altspisende, ikke bange for fremmede, sover godt, og så hjælper det jo selvfølgelig at Freja er hos ham, og vi har jo kendt vores dagplejemor i to år. Freja er ikke gået i stykker af at blive passet der, så gør Malte nok heller ikk...?

Marie - på vej til frisør.. topnice (C)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2008

linemus

Jeg vil mene, du er en ganske almindelig mor, der nyder endelig at have lidt frihed fra de dejlige børn. Som du selv siger, kender du dagplejen godt, og hun ringer jo, hvis der er noget med Malte. Han har jo også Freja. Han hygger sig garanteret max :)

Nyd dagen!!!

Knus Line - top misundelig ;)

Anmeld

25. marts 2008

Marco2

NEj du er da ikke. Det kommer jo til at gå godt, og du kender jo DP'en godt. Jg starter ud i det små fra i morgen af. Der skal Em afleveres hos svigermor og jeg skal på arbejde. Og jeg er heller ikke nervøs og glæder mig til lidt voksentid. SÅ selvom det er arbejde bliver det alligevel dejligt. Og det er jo kun én dag hver 14. dag. Er straks mere nervøs for turen til Milano som rykker tættere og tættere på... Er seriøst begyndt at få kolde fødder. Ved det ender med at jeg ikke tager med.. :$ AG - som glæder sig til at se hotmamma hjemme fra frisøren

Anmeld

25. marts 2008

Loggidut

ivfmarie skriver:

skal jeg skamme mig fordi jeg ikke følte det mindste ubehag ved at aflevere sønnike i morges? Eller fordi jeg ikke har tænkt et sekund på hvordan det mon går med ham?
Jeg er bare 120% sikker på at det går fint! Malte er jo nem, altspisende, ikke bange for fremmede, sover godt, og så hjælper det jo selvfølgelig at Freja er hos ham, og vi har jo kendt vores dagplejemor i to år. Freja er ikke gået i stykker af at blive passet der, så gør Malte nok heller ikk...?

Marie - på vej til frisør.. topnice (C)

nååååå så kom den nok snigende!

den dårlige samvittighed?
er det ikke utroligt, uanset hvordan man vender og drejer det...så skal man have den...
har du ikke dårlig samvittighed over at aflevere dine børn, så får du det sgu over ikke at have haft det!

hmmm, niks du skal bare nyde det...det tror jeg nu også malte gør!

Anmeld

25. marts 2008

Kaufie

Nææææ....det skal du da ikke - du havde jo en masse ting, du skulle nå :D Og som du siger, så kender du dp, og Malte er jo ikke alene -han har jo søster med.... Og så ringer de jo hvis der er noget.... Her har jeg William hjemme igen. Det gik så fint med at aflevere i morges - inegn bøvl eller gråd fra hverken søn eller mor. En af de andre drenge kom og gav WIlliam legetøj med det samme og da jeg vinkede farvel, måtte jeg banke på vinduet for at få hans opmærksomhed. Og så lagde han hovedet ind til dp'eren. Derfor var det rimelig nemt at gå hjem, selvom det var en underlig tom fornemmelse.... Men....så ringede hun 2 timer senere - hun kunne simpelthen ikke få William til at sove. Om det var det nye sted, at det ikke var mor eller far, der puttede ham eller det, at han jo blev puttet i en kold drømmepose - ja, det ved jeg så ikke. Sikkert en kombi. Så i morgen prøver vi med at sove på vej derned, så han kan komme med ud at gå tur som det første. Så kommer jeg til frokost og spiser sammen med dem - og tager William med hjem. Så håber vi hun kan putte ham på torsdag. Mette, der ikke kan slippe den dårlige samvittighed

Anmeld

25. marts 2008

Muffinmus

Hmm..næ.
Jeg har også været glaqd for at aflevere William:)
Han synes sgu da også DP er sjovere end at lege med kedelige mor og hans kedelige legetøj:)
Så synes da bare det er fedt du har det godt med det.

Anmeld

25. marts 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Mette Kaufmann skriver:[/småt][/f] Nææææ....det skal du da ikke - du havde jo en masse ting, du skulle nå :D Og som du siger, så kender du dp, og Malte er jo ikke alene -han har jo søster med.... Og så ringer de jo hvis der er noget.... Her har jeg William hjemme igen. Det gik så fint med at aflevere i morges - inegn bøvl eller gråd fra hverken søn eller mor. En af de andre drenge kom og gav WIlliam legetøj med det samme og da jeg vinkede farvel, måtte jeg banke på vinduet for at få hans opmærksomhed. Og så lagde han hovedet ind til dp'eren. Derfor var det rimelig nemt at gå hjem, selvom det var en underlig tom fornemmelse.... Men....så ringede hun 2 timer senere - hun kunne simpelthen ikke få William til at sove. Om det var det nye sted, at det ikke var mor eller far, der puttede ham eller det, at han jo blev puttet i en kold drømmepose - ja, det ved jeg så ikke. Sikkert en kombi. Så i morgen prøver vi med at sove på vej derned, så han kan komme med ud at gå tur som det første. Så kommer jeg til frokost og spiser sammen med dem - og tager William med hjem. Så håber vi hun kan putte ham på torsdag. Mette, der ikke kan slippe den dårlige samvittighed[/citat] ajjjjj Mette det lyder som en god plads du har fået...lyder næsten som vores gamle dagplejemor! det med i skal spise dernede...skide god ide...må man være så nysgerrig og spørge om hvor hvem og hvad for en dp du har fået her i nørresundby?

Anmeld

25. marts 2008

Kaufie

Hej Loggi...

Tvivler meget på det er jeres gamle dp - hende her har kun været dp siden august 07, så hun er ret ny.

Hun bor på Lindholmsvej - helt nede i hjørnet er der nogen lejligheder, der bor hun i stuen. Hun er "af anden etnisk oprindelse", men taler næsten perfekt dansk og er meget sød. Jeg håber virkelig for hende og selvfølgelig for William, at hun kan få ham til at sove på torsdag efter han har set jeg er ok med at han er hos hende.

Ligenu er jeg godt nok grædefærdig - kan slet ikke gennemskue hvad vi gør, hvis det ikke går bedre i løbet af ugen. Det skal det sgu!

Mette, der trøstespiser af weekendens kagebord....:$

Anmeld

25. marts 2008

Loggidut

Mette Kaufmann skriver:

Hej Loggi...

Tvivler meget på det er jeres gamle dp - hende her har kun været dp siden august 07, så hun er ret ny.

Hun bor på Lindholmsvej - helt nede i hjørnet er der nogen lejligheder, der bor hun i stuen. Hun er "af anden etnisk oprindelse", men taler næsten perfekt dansk og er meget sød. Jeg håber virkelig for hende og selvfølgelig for William, at hun kan få ham til at sove på torsdag efter han har set jeg er ok med at han er hos hende.

Ligenu er jeg godt nok grædefærdig - kan slet ikke gennemskue hvad vi gør, hvis det ikke går bedre i løbet af ugen. Det skal det sgu!

Mette, der trøstespiser af weekendens kagebord....:$

jammen det er IKKE min gamle dpér...for hun er stoppet, selv om jeg har tigget hende om at starte igen!
men de lød bare meget ens....og self. kommer det da til at gå..smil...op med humøret...

og forresten trøstespiser jeg helt uden grund....fnis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.