Det er jo helt åndsvagt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
4 svar
1 synes godt om
11. januar 2014

Anonym trådstarter

Testede positivt i morges. Er 4-5 uger henne. Testede fordi jeg synes der var lidt små symptomer. Er meget glad men skal lige forstå det:-)

Men lige pludselig føler jeg mig så gravid. Brysterne gør ondt. Oppustet, kvalme, åndenød, små jag i maven og øm i lænden

Ha ha... Griner lidt af mig selv. Må klart være mit hoved der opfinder alt det..

Er det ikke underligt hvor meget psyken spiller ind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

Fru Ebied

Stort tillykke med den positive test.

Kroppen er en finurlig størrelse, måske er det mest fordi du er opmærksom på hvad der sker i din krop nu hvor du ved du er gravid.

Hvilke små tegn havde du?

Anmeld

11. januar 2014

Anonym trådstarter

Fru Ebied skriver:

Stort tillykke med den positive test.

Kroppen er en finurlig størrelse, måske er det mest fordi du er opmærksom på hvad der sker i din krop nu hvor du ved du er gravid.

Hvilke små tegn havde du?

Jamen i sidste uge var jeg lidt spm svimmel og kvalme, på en anderledes måde. (Ja svært at forklare) der tænkte jeg ikke så meget over det. Men her de sidste dage har jeg været træt på en anden måde hvor jeg bare er helt væk når jeg falder i søvn. Og så lige pludselig meget mere sulten end jeg plejer og så lidt spændte bryster.

Kan huske det med trætheden og sulten fra min første graviditet. Så derfor jeg tog en test.

Anmeld

11. januar 2014

Fru Ebied

Ihhh hvor er det dejligt for dig ( Davis du kan fornemme misundelse gennnem linierne er det korrekt ) 

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

Fru Ebied skriver:

Ihhh hvor er det dejligt for dig ( Davis du kan fornemme misundelse gennnem linierne er det korrekt ) 

Det er helt okay.. Den følelse kender jeg godt.
Knuen i maven og tristhed når andre fortæller de er gravide.. (Groft sagt)
Min datter er 2.. Tog 3 år at lave hende og var i behandling.
Siden vi fik hende har vi ikke brugt nogen former for beskyttelse. Vi lod det være lidt op til skæbnen om vi skulle have flere børn. Men nu ser det ud til at vi er heldige:-) så er helt rundt på gulvet..
Tidpunkter passer egentlig dårligt, men det finder vi ud af hen af vejen:-) føler mig bare skide heldig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.