Smerte/ondt i maven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

274 visninger
5 svar
2 synes godt om
11. januar 2014

Ammi

Hej piger

Jeg vil høre om ikke i kan hjælpe mig lidt. Jeg er i uge 23, og har haft noget kvalme i dag, men nu spænder min mave rigtig meget, så det gør helt ondt. Er det noget i har prøvet? jeg har ikke lavet vildt meget i dag, men har måske fået et glas cola for meget også har vi set en gyser (jeg bliver altid vildt bange )

jeg er bare sådan i tvivl om jeg skal ringe til vagtlægen eller om jeg bare skal slappe af i sengen lidt. 

hvad siger i? Kunne virkelig godt bruge jeres råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

Fru Ebied

Du skal gøre det der gør dig mest tryg.. Det er mit beste råd. Der er ingen grund til at bruge tid på bekymringer.

Kram

Anmeld

11. januar 2014

Lykke:)

Ammi skriver:

Hej piger

Jeg vil høre om ikke i kan hjælpe mig lidt. Jeg er i uge 23, og har haft noget kvalme i dag, men nu spænder min mave rigtig meget, så det gør helt ondt. Er det noget i har prøvet? jeg har ikke lavet vildt meget i dag, men har måske fået et glas cola for meget også har vi set en gyser (jeg bliver altid vildt bange )

jeg er bare sådan i tvivl om jeg skal ringe til vagtlægen eller om jeg bare skal slappe af i sengen lidt. 

hvad siger i? Kunne virkelig godt bruge jeres råd

Synes det lyder som plukveer

Anmeld

11. januar 2014

Ammi

Fru Ebied skriver:

Du skal gøre det der gør dig mest tryg.. Det er mit beste råd. Der er ingen grund til at bruge tid på bekymringer.

Kram

Tak for svar  

Det lyder yderst fornuftigt. Tror måske jeg lige ser tiden lidt an også ringer hvis det ikke bliver bedre. 

Anmeld

11. januar 2014

Ammi

Lykke:) skriver:

Synes det lyder som plukveer

Det kan selvfølgelig sagtens være, men jeg troede det ville være mere i perioder? Jeg har ikke haft nogen pause i en times tid. 

Tror også bare jeg er mere nervøs fordi jeg ikke har mærket liv endnu, selvom jeg har fået afvide at det er meget normalt når man har en foranliggende moderkage. vil så gerne mærke ham. 

Anmeld

11. januar 2014

Lykke:)

Ammi skriver:

Det kan selvfølgelig sagtens være, men jeg troede det ville være mere i perioder? Jeg har ikke haft nogen pause i en times tid. 

Tror også bare jeg er mere nervøs fordi jeg ikke har mærket liv endnu, selvom jeg har fået afvide at det er meget normalt når man har en foranliggende moderkage. vil så gerne mærke ham. 

Næ plukveer kommer og går som de vil
Ja det kan jeg godt forstå. Det er også en fantastisk følelse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.