iiiih Villum eller Elias???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2014

esioul

SRP skriver:

Hej piger

Vi ved simpelthen ikke, hvilket af disse navne lillebror skal have? Elias eller Villum? Vi har en Emilie i forvejen

Har I andre gode bud?

Villum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

Maja88

Villum

Anmeld

12. januar 2014

Lukas&Liam<3

Det blev du vidst ikke klogere af. Det står rimelig lige

Anmeld

12. januar 2014

Elbæk

SRP skriver:

Hej piger

Vi ved simpelthen ikke, hvilket af disse navne lillebror skal have? Elias eller Villum? Vi har en Emilie i forvejen

Har I andre gode bud?

Villum 

Anmeld

12. januar 2014

MortilElias2010

Selvom min egen søn hedder Elias syntes jeg ikke det klinger så godt med Emilie som Villum gør, så jeg siger Villum i denne ombæring  Dvs. jeg syntes Villum klinger lidt bedre end Elias men syntes ikke at nogen af dem klinger super godt med søsters navn. Skulle vi f.eks få en pige skal hun hedde Silke eller Lotus 

Anmeld

12. januar 2014

Mum33

SRP skriver:

Hej piger

Har I andre gode bud?

Synes de er super søde begge to, men også meget brugte pt, så ville nok finde et andet hvis det var mig. Men skulle jeg vælge så Villum. 

Anmeld

12. januar 2014

mommy1991

SRP skriver:

Hej piger

Har I andre gode bud?

Villum er rigtig sødt  

Anmeld

12. januar 2014

Lunae

SRP skriver:

Hej piger

Har I andre gode bud?

Jeg stemmer helt klart for Villum - elsker det navn! Derudover synes jeg måske at Elias ligger lige lovlig tæt op af Emilie, men måske er det bare mig

Anmeld

12. januar 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
SRP skriver:

Hej piger

Har I andre gode bud?

Villum ! Elias og Emilie hakker i min mund :-)

//Mette

Anmeld

12. januar 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Villum :-)
Det er mindre brugt end Elias, men ikke så ukendt at det bliver en byrde for barnet :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.