Hjælp hysterisk barn ved putning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
4 svar
1 synes godt om
11. januar 2014

spj

Min søn på 16 måneder er den sidste uge blevet total hysterisk ligeså snart han rammer madrassen. Han falder ikke ned før man tager ham op.

Er der nogen der har nogen gode råd til hvad vi kan gøre eller har prøvet noget ligende?

Han plejer altid bare at blive lagt i seng også falder han selv i søvn. Til middagsluren er der ingen problemer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

M &.I

spj skriver:

Min søn på 16 måneder er den sidste uge blevet total hysterisk ligeså snart han rammer madrassen. Han falder ikke ned før man tager ham op.

Er der nogen der har nogen gode råd til hvad vi kan gøre eller har prøvet noget ligende?

Han plejer altid bare at blive lagt i seng også falder han selv i søvn. Til middagsluren er der ingen problemer.

det gøre min søn stadigvæk . jeg ligger ham på min arm og vuggede ham til han faldt 100% i søvn så ligger jeg ham i sin seng.

Anmeld

11. januar 2014

Tulle28

Der er et tigerspring ved 16 mdr. - måske det er årsagen?

Anmeld

11. januar 2014

spj

I.M skriver:

det gøre min søn stadigvæk . jeg ligger ham på min arm og vuggede ham til han faldt 100% i søvn så ligger jeg ham i sin seng.

Det er også endt med at vi har siddet sådan med ham hele ugen, men det kan tage mellem 1 og 3 timer før han falder i søvn.
Med 2 børn så hænger det altså bare ikke sammen, at det tager så lang tid at putte ham. Han har jo også altid kunne sove selv.

Anmeld

11. januar 2014

spj

Tulle28 skriver:

Der er et tigerspring ved 16 mdr. - måske det er årsagen?

Har aldrig rigtig troede på de tigere, men det kan selvfølgelig godt være.
Skal man så bare vente på det går over af sig selv eller hvad?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.