Vægtstop - madbalance??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. juli 2009

Sweet1978

Ved ikke lige om overskriften er korrekt kunne ikke lige finde et ord men hør her:

Jeg er på kur og det går rigtig godt har lige passeret mit delmål på 100kg. men mangler 10-15 endnu til de ca. 86 kg.

Nå nå men jeg har jo omlagt min kost/hverdag mm. og det er jo derfor vægten falder. Spørgsmålet er når man så har nået sin idealvægt, skal man jo ikke fortsætte med at tabe vægt, det er jo heller ikke sundt. Så hvordan finder man balancen i hvad man så skal spise gøre for bare at stå stille??

Nogen erfaringer, jeg kan godt li mit liv og min kost nu, det fungerer super, men tænker bare at hvis jeg fortsætter med præcist det vil vægttabet vel også fortsætte, eller?? Har kroppen en naturlig stopklods, regulering forbrændingsmæssigt mm. der gør at det stabiliserer sig selv når man er hvor man skal....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2009

Honningblomst

Jo mindre du vejer jo lavere bliver din forbrænding og jo sværere bliver det at tabe sig...så du skal bare fortsætte som du gør altid...kald det ikke en kur men dit liv for altid...så holder det...Jeg lever som jeg gjorde da jeg tabte mig og strammer jeg lidt mere op, så kan jeg tabe mig, men ellers så holder jeg den bare...så lav endelig ikke noget om, du bliver ikke ved med at tabe dig-smiler
Knus Eva...

Anmeld

31. juli 2009

Sweet1978

Eva skriver:

Jo mindre du vejer jo lavere bliver din forbrænding og jo sværere bliver det at tabe sig...så du skal bare fortsætte som du gør altid...kald det ikke en kur men dit liv for altid...så holder det...Jeg lever som jeg gjorde da jeg tabte mig og strammer jeg lidt mere op, så kan jeg tabe mig, men ellers så holder jeg den bare...så lav endelig ikke noget om, du bliver ikke ved med at tabe dig-smiler
Knus Eva...

Tak for svar - super godt der altid er nogen herinde der sidder med den viden man mangler.

Anmeld

1. august 2009

Honningblomst

Det var da så lidt-smiler
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.