Blond henna hårfarve? virker det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.566 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. januar 2014

Emilie91

Hej igen  

Jeg har besluttet mig for at jeg skal nå en masse ting jeg ikke kan gøre mens jeg er gravid. Så kan det være man får tankerne et andet sted. 

Jeg vil gerne have farvet håret. Er naturlig blondt og min udgrugning er virkelig tydelig. Jeg har ikke farvet mit hår i over et halvt år. Derfor kunne jeg godt tænke mig at få farvet mit hår. Jeg ville egentlig gerne have min almindelige hårfarve tilbage (da jeg så ikke vil få en kæmpe-udgroning når jeg engang bliver gravid) men alligvel eeeeelsker jeg mit rigtig lysehår.

Derfor så jeg - Henna blond  http://www.helseplus.dk/shop/henna-pulver-gyldenblond-25440p.html Som er en gyldenblond (så ikke plantin blond) Men det kan sikkert være fint nok alligevel. Er der nogen som har erfaringer med det? 

Jeg har altid været imod at farve mit hår selv men det kunne være fedt hvis det kunne lade sig gøre. Jeg klipper mit hår selv såååå hvorfor ikke farve det? hvad synes i ? eller kender i til anden form for "naturlig afblegning" ? 

til jer på en trist og kedelig lørdag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2014

VeronikaH

Hej Emilie, nu ved jeg ikke om du har altså farvet dit hår med denne henna... Hvis du har en mørkere udvoksning, er der desværre ingen henna der kan hjælpe dig. Henna kan give en anden nuance til håret (de helt lyse kan forresten stort set ikke ses) men kan ikke lysne noget som hest.

Der findes heller ikke nogen naturlige og effektive måde at lysne sit hår på. I gamle dage har kvinder smurt sit hår med citron og sad i solen i timevis for at få det lyst.. Det er nemmere at komme til frisør og få pæne striber i

www.hairlab.dk

Anmeld

4. april 2014

Vivienne

emiliedamm skriver:

Hej igen  

Jeg har besluttet mig for at jeg skal nå en masse ting jeg ikke kan gøre mens jeg er gravid. Så kan det være man får tankerne et andet sted. 

Jeg vil gerne have farvet håret. Er naturlig blondt og min udgrugning er virkelig tydelig. Jeg har ikke farvet mit hår i over et halvt år. Derfor kunne jeg godt tænke mig at få farvet mit hår. Jeg ville egentlig gerne have min almindelige hårfarve tilbage (da jeg så ikke vil få en kæmpe-udgroning når jeg engang bliver gravid) men alligvel eeeeelsker jeg mit rigtig lysehår.

Derfor så jeg - Henna blond  http://www.helseplus.dk/shop/henna-pulver-gyldenblond-25440p.html Som er en gyldenblond (så ikke plantin blond) Men det kan sikkert være fint nok alligevel. Er der nogen som har erfaringer med det? 

Jeg har altid været imod at farve mit hår selv men det kunne være fedt hvis det kunne lade sig gøre. Jeg klipper mit hår selv såååå hvorfor ikke farve det? hvad synes i ? eller kender i til anden form for "naturlig afblegning" ? 

til jer på en trist og kedelig lørdag 

Var du gravid eller ej?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.