38+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.525 visninger
12 svar
14 synes godt om
11. januar 2014

Dianabk

Wow..... Så nåede jeg virkelig til 38+0 kun 14 til termins dag, men han kan komme når som helst.

Har stadig ikke de vilde gener, og kan stadig gå i nogen lunde tempo op på 5 sal
Jeg snorker heller ikke så meget mere, så manden siger jeg er til at sove sammen med igen Jay
Til gengæld sover jeg meget let så vågner en del gange i løbet af natten ( har ellers altid sovet tungt )

Skal til jordemor på onsdag igen og glæder mig til at høre hvad hun skønner ham til

I skal ikke snydes for billeder

Er der nogen af jer som kan se om min mave er vokset? Syntes nemlig ikke selv den er meget større...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

Michelle21

Ved ikke om den er blevet større, den er i hvertfald flot 

Anmeld

11. januar 2014

Dianabk

Michelle21 skriver:

Ved ikke om den er blevet større, den er i hvertfald flot 

Tak

Anmeld

11. januar 2014

asff

Dianabk skriver:

Wow..... Så nåede jeg virkelig til 38+0 kun 14 til termins dag, men han kan komme når som helst.

Har stadig ikke de vilde gener, og kan stadig gå i nogen lunde tempo op på 5 sal
Jeg snorker heller ikke så meget mere, så manden siger jeg er til at sove sammen med igen Jay
Til gengæld sover jeg meget let så vågner en del gange i løbet af natten ( har ellers altid sovet tungt )

Skal til jordemor på onsdag igen og glæder mig til at høre hvad hun skønner ham til

Er der nogen af jer som kan se om min mave er vokset? Syntes nemlig ikke selv den er meget større...

Den er super flot!  Ved ikke om den er vokset, men min mave har været samme cm i omkreds siden uge 35

Anmeld

11. januar 2014

Mie89

Det er i hvert fald en rigtig flot mave !  

Anmeld

11. januar 2014

Dianabk

asff skriver:

Den er super flot!  Ved ikke om den er vokset, men min mave har været samme cm i omkreds siden uge 35

Mange tak. Har ikke målt den så har ikke styr på cm.
Tænker bare det er nu den burde vokse mest....

Anmeld

11. januar 2014

Dianabk

Mie89 skriver:

Det er i hvert fald en rigtig flot mave !  

Mange tak

Anmeld

11. januar 2014

Anonym101

Dianabk skriver:

Hvor er du fin!

Anmeld

11. januar 2014

Elbæk

Hold op hvor er du smuk gravid. Og rigtig fint sæt du har på, elsker bæltet! 

Anmeld

11. januar 2014

Kløver

Smuk mave ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.