Helt rundt på gulvet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
6 svar
8 synes godt om
11. januar 2014

Anonym trådstarter

Ja har haft en fornemmelse se sidste dage..
Har haft lidt spændte bryster og så været træt på en anden måde og så måden jeg har været sulten på..

Men tog disse test til morgen. Der er vel ingen tvivl???

Har en datter der bliver 2 i marts. Det tog ca 3 år at få hende. Har ikke brugt beskyttelse siden jeg fødte hende.

Det hele er så underligt. Er i gang med uddannelse. Men 5 på mit hold er gravide så det går nok. Det er vist meget normalt.
Prøver bare at få det til at gå op i mit hoved. Er helt forvirret.

Manden har godt nok arbejdet i nat. Men mon ikke jeg bare skulle gå op og vække ham.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

cwl

Klart positiv. Jeg ville nok vente med at vække manden, men det er også fordi min mand ville blive negativ hvis han får en afbrudt søvn efter nattevagt.

Men du kender bedst din mand

Anmeld

11. januar 2014

cwl

Tillykke forresten

Anmeld

11. januar 2014

sommerfuglen82

Da ingen tvivl om at den er positiv 
Kæmpe stort tillykke 

Anmeld

11. januar 2014

Lilje82

Der er da slet ikke nogen tvivl der. Tillykke med det

Anmeld

11. januar 2014

Mother-love

Anonym skriver:

Ja har haft en fornemmelse se sidste dage..
Har haft lidt spændte bryster og så været træt på en anden måde og så måden jeg har været sulten på..

Men tog disse test til morgen. Der er vel ingen tvivl???

Har en datter der bliver 2 i marts. Det tog ca 3 år at få hende. Har ikke brugt beskyttelse siden jeg fødte hende.

Det hele er så underligt. Er i gang med uddannelse. Men 5 på mit hold er gravide så det går nok. Det er vist meget normalt.
Prøver bare at få det til at gå op i mit hoved. Er helt forvirret.

Manden har godt nok arbejdet i nat. Men mon ikke jeg bare skulle gå op og vække ham.

Tillykke

Den med manden er svær. Jeg vækkede heller ikke kæresten da jeg stod med en positiv test i sidste weekend. For synes ikke der var noget grund til det. Men fik så afvide at jeg godt lige kunne have vækket ham, hehe. Så den er svær. Men ville nok vente til han stod op alligevel. For det er lidt af en besked at blive vækket til. For selvom man ønsker det så er der bare mange ting der flyver rundt i ens hovede lige når man får beskeden

Anmeld

11. januar 2014

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Tillykke

Den med manden er svær. Jeg vækkede heller ikke kæresten da jeg stod med en positiv test i sidste weekend. For synes ikke der var noget grund til det. Men fik så afvide at jeg godt lige kunne have vækket ham, hehe. Så den er svær. Men ville nok vente til han stod op alligevel. For det er lidt af en besked at blive vækket til. For selvom man ønsker det så er der bare mange ting der flyver rundt i ens hovede lige når man får beskeden

Vækkede ham.. Og han blev meget glad og stille.. Men nu sover han igen:-) så kan han lige sunde sig lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.