Helt ærligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
9 svar
2 synes godt om
10. januar 2014

Iii

...er det for royalt at kalde sin søn for Frederik, når storebror hedder Christian? Vi har vendt flere navne, men det er nu engang det vi synes er pænest 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

hesøth

Iii skriver:

...er det for royalt at kalde sin søn for Frederik, når storebror hedder Christian? Vi har vendt flere navne, men det er nu engang det vi synes er pænest 

Nej da. Gør som I har lyst

Anmeld

10. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hahaha, nej, det er helt almindeligt brugte navne, så det ville jeg ikk engang tænke over.  

Anmeld

10. januar 2014

tarkoflen

Nææ det skal l da gøre, som l synes

Jeg kender et søskendepar der hedder Frederik og Victoria, og jeg har da aldrig før nu tænkt over, at det begge er royale navne

Anmeld

10. januar 2014

Sandratoft

Iii skriver:

Ja det er royalt, men også rimelig sejt

Anmeld

11. januar 2014

Iii

Mange tak for alle indlæg. Jeg tror, vi holder os til navnet Frederik. Den kongelige sammenhæng er lidt irriterende, men det glemmer man sikkert hurtigt. Manden vil gerne have, at lillebror skal hedde Mads, men jeg synes, at det er lidt for kort... 

Anmeld

11. januar 2014

CaWi

Iii skriver:

Havde du ikke sagt "royal sammenhæng", så havde jeg slet ikke tænkt over det.
Jeg synes det er ganske almindelige pæne drenge navne, og ser intet royalt i det, lige meget om i kalder jeres næste børn for William, Marie, Josefine osv.

Anmeld

11. januar 2014

BabyMus

Iii skriver:

Det synes jeg slet ikke det er. I skal vælge det navn I synes om, og lige disse navne er jo ganske almindelige navne. Hvis man nu fik tvillinger og kaldte dem Vincent og Josefine, så ville jeg nok mere tænke over det, men jeg synes ikke det er sådan at jeg tænker: Gud hun er nok mega royalist hende der, når hun giver sine børn de navne. Og jeg er altså mega royalist, og jeg synes det ikke engang. Så go for it.

Anmeld

11. januar 2014

Mum33

Nej da - det er da super sødt. Og når så lillesøster kommer skal hun hedde Isabella, så får folk noget at snakke om

Anmeld

15. januar 2014

Lunae

Iii skriver:

Nej det tænker jeg på ingen måde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.