er jeg bare sart eller skal jeg kontakte lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
2 svar
1 synes godt om
10. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg er idag 28+2 med mit andet barn...

Da jeg ventede den store havde jeg stort set ingen problemer udover lidt vand i benene efter jeg gik på barsel - jeg kunne endda selv gå til hospitalet og tilbage (ca. 1,5 km) uden problemer gennem hele graviditeten, men nu kan jeg ikke gå ned og handle og hjem igen (ca. 600 m) uden at blive nødt til at ligge mig når jeg kommer hjem...

Jeg kan heller ikke stå, sidde eller ligge særlig længe før jeg får ondt i mit bækkenparti - især venstre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er svært at vurdere udfra det skrevne, hvor ondt du har osv. Men i min egen graviditet begyndte jeg også at blive øm i bækkenet omkring uge 27-29. Ganske enkelt pga den ekstra vægt og de blødgjorte ledbånd i området. Ikke noget unormalt i det. 

Mht din forrige graviditet, så vil jeg bare sige at alle graviditeter er forskellige, så du kan ikk nødvendigvis sammenligne

hvis du har for alvor ondt, synes jeg da du skal snakke med lægen eller jm, men hvis det blot er ømhed eller en følelse af at bækkenet er "træt" eller tungt, så tror jeg nu ikke det er unormalt. Du går trods alt ind i sidste trimester lige om lidt

Anmeld

11. januar 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jeg er idag 28+2 med mit andet barn...

Da jeg ventede den store havde jeg stort set ingen problemer udover lidt vand i benene efter jeg gik på barsel - jeg kunne endda selv gå til hospitalet og tilbage (ca. 1,5 km) uden problemer gennem hele graviditeten, men nu kan jeg ikke gå ned og handle og hjem igen (ca. 600 m) uden at blive nødt til at ligge mig når jeg kommer hjem...

Jeg kan heller ikke stå, sidde eller ligge særlig længe før jeg får ondt i mit bækkenparti - især venstre...

Jeg er i uge 18, og har store problemer med mit bækken særlige fra lænden og ned i balderne, og den forreste højre side.

Jeg er blevet henvist til fys, måske det var noget!

Havde heller ingen form gener ved min første men har så haft for dem begge denne gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.