Hej alle.
Håber virkelig i kan give mig gode råd mht stoppe amning.
Min dreng er 1 år og 4 mdr og er meget afhængig af amning. Især om natten når han skal sove. Og når jeg er tilstede. Han trives meget fint i vuggestuen og sover uden problemer. Men når han er hjemme og skal sove er det kun mig der dur når han skal sove for så vil han ha bryst. Om natten vågner han flere gange og det der skal til er bryst så sover han igen.
Han bliver tit passet hos svigerforældrene og nogle gange falder han i søvn der uden problemer. Men der er nogle gange hvor han kun vil sidde til brystet.
Når jeg nogle gange henter ham hjemfra mine svigerforældre så græder han og peger på soveværesten, som betyder at nu vil ammes. Efter 10 min er frisk og går ind for at lege igen.
Det er faktisk rigtig hårdt at amme så meget. Ved ikke hvad jeg skal gøre. En enkel dag har vi prøvet at lade ham være hos svigerforældrene hvor han sku sove der. Jeg ammede ham til han faldt i søvn og gik hjem
Da han så stod op om natten græd han og de tilbød ham vand og mælk men det ville han ikke og de endte med at ringe til mig for det blev slemt med hans gråd
Kan virkelig mærke at jeg ikke vil amme mere. Det har jeg ikke lyst til mere. Det er hårdt bare at ligge der og amme. Det er jo hyggeligt og dejligt, men synes bare at det skal være nok nu
Han er MEGET afhængig og græder virkelig meget især om natten så er det kun bryst der virker for at han skal sove igen.
Har nogle gode råd ? Håber ikk det blev for rodet. Tak.
Anmeld