tilbud for gravide i svendborg og omegn? i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.930 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. januar 2014

Belinda1

Hej piger, eftersom jeg er tilflytter til svendborg aner jeg ikke hvad der er af tilbud til gravide, udover yoga.. nogen der ved noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Hej piger, eftersom jeg er tilflytter til svendborg aner jeg ikke hvad der er af tilbud til gravide, udover yoga.. nogen der ved noget

Hvor gammel er du?

Mødrerådgivningen har. Fødselsforberedelse, mødregruppe og babycafe. Det kan jeg helt klartanbefale. Det ligger i korsgade.

Anmeld

10. januar 2014

Masig

Ved de har noget gravidsvømning i gymnastikhuset på Tåsinge, og de har gravidtræning hos kiropraktor Charlotte Riber inde i Svendborg centrum... Ellers ved jeg ikke hvad der er af tilbud rundt omkring til gravide.. Hvad tænker du på sådan mere specifikt?

Anmeld

11. januar 2014

Belinda1

Tak for jeres svar. Jeg er 23
Jamen jeg tænkte både på motionsmæssigt men også "noget for det sociale samvær" da jeg er tilflytter og ikke rigtig kender nogen

Anmeld

11. januar 2014

Masig

Belinda1 skriver:

Jamen jeg tænkte både på motionsmæssigt men også "noget for det sociale samvær" da jeg er tilflytter og ikke rigtig kender nogen

Ved ikke om der er noget "samvær" for gravide, andet end fødselsforberedelse som man får tilbudt... Der kan man jo godt være heldig at finde nogle veninder.... Men ellers er der jo noget samvær i at dyrke motion med andre gravide, så det er da en mulighed jeg synes du skulle overveje. Jeg gik selv til graviditetstræning hos kiropraktoren, og selvom vi kun var 2-3 stykker synes jeg det var rigtig godt... God træning og hyggelig afslappet stemning...

Anmeld

11. januar 2014

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Belinda1 skriver:

Så skal du helt sikkert prøve at kontakte mødrerådgivningen. De hold de laver med babycafe er ren hygge og samvær.

Jeg gik tilfødselsforberedelse der og mødregruppe og café. Det er super hyggeligt at man har kendt hinanden helt fra man var gravid og mødes helt til børnene er blevet store. 

Anmeld

11. januar 2014

Belinda1

Jeg har også gjort mig bekendt hos mødre rådgivningen, har også indtryk af det et super hyggeligt sted... baby café har Jeg dog ikke hørt om?

Anmeld

12. januar 2014

sommerbarn<3

Jeg har også gjort mig bekendt hos mødre rådgivningen, har også indtryk af det et super hyggeligt sted... baby café har Jeg dog ikke hørt om?

De kalder det vidst også mandags cafe. Tror jeg. Ja der er virkelig hyggeligt.

Det er fra 16 - 19 hvor man hygger, snakker og leger, og så er der to frivillige der laver aftensmad til deltagerne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.