Vitaminer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
5 svar
2 synes godt om
10. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej gravide kvinder.

Er der nogen af jer, der tog "gravid"vitaminer inden i blev gravide, og havde det nogen effekt? 

Min kæreste og jeg har nemlig prøvet i 6 måneder, under held. Så i går købte jeg gravitamin, og nu er jeg nysgerrig over, om det kan have en indvirkning og "hjælpe" med graviditeten 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

tweety2060

Har taget vitaminer tilegnet gravide længe før men mere fordi man jo aldrig ved hvornår man bliver gravid.....

Anmeld

10. januar 2014

Tulipan

Anonym skriver:

Hej gravide kvinder.

Er der nogen af jer, der tog "gravid"vitaminer inden i blev gravide, og havde det nogen effekt? 

Min kæreste og jeg har nemlig prøvet i 6 måneder, under held. Så i går købte jeg gravitamin, og nu er jeg nysgerrig over, om det kan have en indvirkning og "hjælpe" med graviditeten 

Tror heller ikke det har nogen indflydelse på hvornår man bliver gravid, men det er godt at være på forkant med vitaminer, så man får dem de første uger hvor det er så vigtigt
Spis du bare løs
Hvis du vil blive hurtigere gravid, så prøv ÆL-test eller udflådsmetoden, tror det er mere effektivt end vitaminer
Og lad være med at stresse din krop, det hjælper også
Held og lykke med projektet!

Anmeld

10. januar 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. 

Nogen gange er man bare ved at miste modet og prøver alverdens ting ;-) men tænker at det ikke skader med vitaminer ;-) 

Anmeld

11. januar 2014

Elbæk

Anonym skriver:

Hej gravide kvinder.

Mig og kæresten havde prøvet i ca. 4 måneder, hvor jeg så begyndte på GRAvitamin, og så blev jeg gravid i 5 måned. 

Anmeld

11. januar 2014

Anonym trådstarter

Elbæk skriver:

Mig og kæresten havde prøvet i ca. 4 måneder, hvor jeg så begyndte på GRAvitamin, og så blev jeg gravid i 5 måned. 

Så er der håb forude 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.