Så har vi idag været til MD-skanning..
skanningsdamen skannede babys nyre mange gange og målte mange gange, og det viser sig så at baby har forstørret nyrebækken, det er dog heldigvis ikke noget alvorligt.. langt de fleste vokser sig fra det, så skal til kontrol i uge 32 og har baby det stadig skal baby skannes efter fødslen og det der stadig der, skal man gå til noget kontrol da risikoen for blærebetændelse er forøget. og det var så det, så det er lige til at leve med, ikke noget der bekymre mig helt vildt.
Selvfølgelig vil man helst have vide at alt er OK, men på den anden side det var det jo med Magnus, og her sidder vi 2 år, 14 x penicillin, 6-8 indlæggelser og 5 operationer senere...
Men det var dejligt at se at baby havde det godt, se det lille hjerte hamre afsted..
Jeg var lidt bekymret inden skanning da jeg ikke mærker meget liv og havde en teori om at jeg havde foranliggende moderkage, og det havde jeg ganske rigtig også, så det var rart at få bekræftet og kunne også bekræfte at det der mærkes som en mærkelig spænding er når baby bokser ind i moderkagen.. hehe..
Og som i nok kan regne ud kender vi ikke kønnet..
Anmeld