Nervøs for svsret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
1 svar
1 synes godt om
10. januar 2014

mbbuch

Jeg har lige været inde og få en kønsscanning som jo gik rigtig godt. Der var fokus på kønnene og intet andet.. Men til min nakkefolds scanning kunne jordmoderen ikke se næseryggen på den ene tvilling. Jeg bliver selvfølgelig vildt nervøs for det og sammenligner det lidt med om det evt. er et faktor for Down syndrom. Men mine tal ved nakkefolds scanningen var fine ved begge tvillinger... Og måske bare mig der ligger for meget i det. Synes bare ik det lyder betryggende med den næseryg. Jeg ska heldigvis til gennem scanning her d. 28/1 så må jeg se hva de siger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

L&V

mbbuch skriver:

Jeg har lige været inde og få en kønsscanning som jo gik rigtig godt. Der var fokus på kønnene og intet andet.. Men til min nakkefolds scanning kunne jordmoderen ikke se næseryggen på den ene tvilling. Jeg bliver selvfølgelig vildt nervøs for det og sammenligner det lidt med om det evt. er et faktor for Down syndrom. Men mine tal ved nakkefolds scanningen var fine ved begge tvillinger... Og måske bare mig der ligger for meget i det. Synes bare ik det lyder betryggende med den næseryg. Jeg ska heldigvis til gennem scanning her d. 28/1 så må jeg se hva de siger...

Det er aldrig sjovt sådan noget.. Ved min søn var nakkefolden for tyk og vi skulle vente indtil md scanningen for at finde ud af om der var noget med hans hjerte. Det var nogle lange uger men heldigvis var han fin og rask..

Kryder fingre for at det samme gør sig gældende for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.