Fastalavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Kan da se der er en her der har kaj kostume på men ved self ikke om de har lavet det selv

http://www.babygalleri.dk/fotoalbum/diverse_baby/1 0221-kaj_3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Og en mere her
http://www.dba.dk/udklaedningstoej-kaj-kostume/id- 1005370563/
Men ved self ikke om det er for stort men ellers kan man evt syg det ind

Anmeld

10. januar 2014

LineSchack

VIPpigen skriver:

Åh for Søren... Husker ikke altid at andre ikke er kreative på en symaskine

Og lavede da lige en fejl ved at kalde din datter for ham.... Hihi... Hmm, hvad med at finde en grøn jumpsuit, eller grønne bukser/leggins, og bluse, og tilføje lidt ekstra??

Det må være skønt at kunne være så kreativ.

har overvejet det, der er jo heldigvis lidt tid til at gå og være lidt kreativ mht til shopping. Men super god ide. Tak skal du have for svar

Anmeld

10. januar 2014

LineSchack

Janni. skriver:

Prøv google fastelavn frø, måske kommer der noget som du alligevel kan bruge. Vores søn er også vild med Kaj, jeg overvejer om han skal være en frø til fastelavn.

For ham er enhver frø nemlig Kaj, så frøen behøver ikke lige Kaj 100 % 

Det havde jeg slet ikke tænkt. Rigtig God ide. Hun tror også at andrea hedder kaj så hun er nok ligeså ligeglad. Tak skal du ha for svar

Anmeld

10. januar 2014

LineSchack

Pylle3 skriver:

Kender det godt Jeg kan heller ikke bruge hverken symaskine eller knap sætte tråd i en nål.

Måske du skal søge lidt omkring på trendsales - der er mange der er dygtige til at sy de mest fantastiske ting

Hvor er det dejligt at hører at jeg ikkd er den eneste. Fatter ikke jeg fik et sykort i folkeskolen. .. prøver at kigge mig lidt omkring

Mange tak for svar

Anmeld

10. januar 2014

LineSchack

Yurie skriver:

Argh kan kun finde et i størrelse 3-5år og det er for stort til din datter.

Hvor er det sødt af dig og kigge efter det. Har godt set det men hun er ikke så stor så er bange for at hun vil svømme i det men har overvejet at købe det bare for at have det til evt næste års fastalavn.

Mange tak for svar

Anmeld

10. januar 2014

LineSchack

anna111 skriver:

Og en mere her
http://www.dba.dk/udklaedningstoej-kaj-kostume/id- 1005370563/
Men ved self ikke om det er for stort men ellers kan man evt syg det ind

Tusind tak for alle de brugbar links hvor er det sødt af dig at kigge efter det. Tror det på gul og gratis er solgt mega øv men også for stort selvom det næsten er underordnet..

Mange tak for svar

Anmeld

10. januar 2014

LineSchack

Tusind tak til jer hver i sær med jeres fantastiske ideer og at i gad bruge jeres tid på at gå ind og undersøge det. Det er utrolig pænt af jer.

Ha en rigtig go aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.