Zero2four kørepose..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2014

Lykke:)

Celine89 skriver:

Jeg kender ikke den nævnte kørepose, så den kan jeg ikke udtale mig om.

Til gengæld vil jeg virkelig anbefale at købe en voksi! Den regulerer temperaturen super godt, vores pige har altid den perfekte temperatur, når hun kommer ind - hverken for varm eller for kold. Og så slipper man også for alt det bøvl med overtøj, der skal af og på.

Vi har i øvrigt købt vores brugt, vi har givet 400 kr. for sommerdyne, vinterdyne og bæreplade.

Det kan være jeg skal kigge efter en brugt så. nægter bare at give 2000 kr for en ny!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

isabellasmor skriver:

Vi har en trille kørepose, og vi har haft en voksi. INGEN forskel overhovedet. Jeg ville til hver en tid købe billiger alternativ, de er altså ligeså gode! Jeg har dog ingen erfaringer med den nævnte . 

Hvor finder man sådan en trille henne?

Anmeld

10. januar 2014

isabellasmor

Lykke:) skriver:

Hvor finder man sådan en trille henne?

Uh jeg købte den på nettet et sted, kan ikke huske hjemmesiden. Men prøv at Google det så burde der gerne komme noget frem

Anmeld

10. januar 2014

isabellasmor skriver:

Uh jeg købte den på nettet et sted, kan ikke huske hjemmesiden. Men prøv at Google det så burde der gerne komme noget frem

Jeg prøver. Tak!

Anmeld

10. januar 2014

LinLin

Jeg gav 400kr for en sleebee fra bilka - den kommer tit på tilbud synes jeg... Adam havde almindeligt tøj og en fleecetrøje på i den om vinteren når det var koldest -(og så selvfølgelig hue og vanter... ) - var fint tilfreds! Og solgte den efterfølgende for 250 kr

Anmeld

10. januar 2014

LinLin skriver:

Jeg gav 400kr for en sleebee fra bilka - den kommer tit på tilbud synes jeg... Adam havde almindeligt tøj og en fleecetrøje på i den om vinteren når det var koldest -(og så selvfølgelig hue og vanter... ) - var fint tilfreds! Og solgte den efterfølgende for 250 kr

Den har jeg også overvejet! Tak!

Anmeld

10. januar 2014

Kris89

Lykke:) skriver:

Den har jeg også kigget lidt på nu
Er den varm nok? Hvad giver i jeres dreng på når han ligger i den og sover? den kan da foldes ud som legetæppe, ikke?

nej!! Det kan jeg heller ikke!

har begge dyner i og så kommer han ud i alm tøj og stadig er han meget varm

ja den kan foldes ud

Anmeld

10. januar 2014

Kris89 skriver:

har begge dyner i og så kommer han ud i alm tøj og stadig er han meget varm

ja den kan foldes ud

Okay, tusind tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.