Første graviditetsundersøgelse overstået!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
5 svar
3 synes godt om
10. januar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

....Så nu synes jeg godt ugerne må gå lidt stærkt, så vi kan komme til scanning og se lille baby 

Undersøgelsen gik super fint. Fik lavet vandrejournal, og gynækologisk undersøgelse. Var dog lige ved at panikke, da det gik op for mig, at jeg havde valgt en mandlig læge til gynækologisk! .... Men det gik! Og jeg lever endnu 

7+5 i dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

VIPpigen

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

....Så nu synes jeg godt ugerne må gå lidt stærkt, så vi kan komme til scanning og se lille baby 

Undersøgelsen gik super fint. Fik lavet vandrejournal, og gynækologisk undersøgelse. Var dog lige ved at panikke, da det gik op for mig, at jeg havde valgt en mandlig læge til gynækologisk! .... Men det gik! Og jeg lever endnu 

7+5 i dag 

Wuhu... Jeg syntes det var total uvirkeligt da jeg var ved lægen før jul... 

Vi har lige fået brev i går, og skal til NF på fredag om en uge... Tiden flyver bare pludselig.... Dog anede jeg ikke at vi skulle helt til Sønderborg for at scannes. Jeg troede de havde noget her i Aabenraa. Ligesom da jeg fødte i Kolding, men gik til jm i Vejle, og blev scanner i Vejle....

lige om snart skal i også til scanning

Anmeld

10. januar 2014

FrkZier

7+5 i dag 

ih hvor er det bare spændende

Anmeld

10. januar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

VIPpigen skriver:

Wuhu... Jeg syntes det var total uvirkeligt da jeg var ved lægen før jul... 

Vi har lige fået brev i går, og skal til NF på fredag om en uge... Tiden flyver bare pludselig.... Dog anede jeg ikke at vi skulle helt til Sønderborg for at scannes. Jeg troede de havde noget her i Aabenraa. Ligesom da jeg fødte i Kolding, men gik til jm i Vejle, og blev scanner i Vejle....

lige om snart skal i også til scanning

Men de flytter da til Aabenraa ikke? Eller er det kun føde afdelingen der gør det? 

Anmeld

10. januar 2014

VIPpigen

Men de flytter da til Aabenraa ikke? Eller er det kun føde afdelingen der gør det? 

Jo, det tror jeg da... Men det gør de desværre først efter jeg har termin...

Men regner med det hele flytter herop. Når vores super sygehus står klar Mener dog ikke jeg skal have flere børn når den her er kommet... Ellers er jeg da sikker på manden falder død om...

Men jeg troede virkelig de havde noget her i Aabenraa, så nu er jeg da spændt på hvor langt jeg skal for at finde en jm

Anmeld

10. januar 2014

Louise H.

Neo, fødegangen og hele molevitten flytter til Aabenraa den 15. August

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.