Lækker Råmælk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.267 visninger
10 svar
1 synes godt om
10. januar 2014

Sisse Vinther

Ja. Jeg har lækket råmælk siden uge 14+ ca
Til daglig har jeg kunnet ordne det med bh og amme indlæg. Men jeg sover helst uden tøj på, især nu hvor jeg er gravid.
Men nu er mælken begyndt at rende om natten især. Så voldsomt at der var en kæmpe plet på mit lagen, lige hvor det ene bryst lå, og ellers flere flager på min dyne og min arm var også.

Så nu er spørgsmålet: Hvad f*nden gør jeg?
Må jeg godt tage en bøjle-bh på om natten, som er uden indlæg/støbt skål, og så amme indlæg deri, eller er det bandlyst ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

VIPpigen

Jeg var en del længere henne før jeg begyndte at lække... Men da jeg havde født, sov jeg med mine ammebher på, kunne simpelthen ikke andet, og havde om natten engangs ammeindlæg på. Om dagen brugte jeg uld/silke indlæg

Ellers ville jeg da finde en sportsbh, og putte ammeindlæg i, mon ikke det kunne fungere

Anmeld

10. januar 2014

Sisse Vinther

VIPpigen skriver:

Jeg var en del længere henne før jeg begyndte at lække... Men da jeg havde født, sov jeg med mine ammebher på, kunne simpelthen ikke andet, og havde om natten engangs ammeindlæg på. Om dagen brugte jeg uld/silke indlæg

Ellers ville jeg da finde en sportsbh, og putte ammeindlæg i, mon ikke det kunne fungere

Tjo, problemet er bare at jeg tit føler at sportsbh'er sidder for stramt!
Men prøver da bare at butte nogle indlæg i, og så sove med bh i nat. Bruger selv kun en-gangs, da jeg jo slet ikke er begyndt at amme endnu.

Anmeld

10. januar 2014

SKR

Sidst jeg var gravid, fik jeg råmælk i uge 20. Jeg sov med en sportbh der ikke sad for stramt og så med ammeindlæg. Denne gang kommer det til at gå hurtigere. Er ved at få råmælk nu i uge 6.

Anmeld

10. januar 2014

De3Guldklumper

Sisse Vinther skriver:

Til daglig har jeg kunnet ordne det med bh og amme indlæg. Men jeg sover helst uden tøj på, især nu hvor jeg er gravid.
Men nu er mælken begyndt at rende om natten især. Så voldsomt at der var en kæmpe plet på mit lagen, lige hvor det ene bryst lå, og ellers flere flager på min dyne og min arm var også.

Må jeg godt tage en bøjle-bh på om natten, som er uden indlæg/støbt skål, og så amme indlæg deri, eller er det bandlyst ?

Du kan i H&M købe en ammetop/undertrøje. Den er blød og behagelig og god at sove i.

Anmeld

10. januar 2014

Sisse Vinther

Pylle3 skriver:

Du kan i H&M købe en ammetop/undertrøje. Den er blød og behagelig og god at sove i.

Tusind tak! Jeg ser lige om ikke jeg kan finde den på nettet.

Anmeld

10. januar 2014

De3Guldklumper

Sisse Vinther skriver:

Tusind tak! Jeg ser lige om ikke jeg kan finde den på nettet.

http://www.hm.com/dk/product/13906?article=13906-A

de var lige her

Anmeld

10. januar 2014

Lykke:)

Sisse Vinther skriver:

Jeg bruger en løs sports bh med ammeindlæg i det er det eneste der fungerer for mig

Anmeld

10. januar 2014

Kløver

Sisse Vinther skriver:

Hvad med en lidt tætsiddende men behagelig top, og så en stofble indenunder hen over brysterne, sådan foldet lidt sammen

Anmeld

10. januar 2014

Sisse Vinther

Maja84 skriver:

Hvad med en lidt tætsiddende men behagelig top, og så en stofble indenunder hen over brysterne, sådan foldet lidt sammen

Jo, ideen er god nok, men jeg er simpelthen så aktiv om natten, så jeg tror stofbleen glider ned og ud under trøjen, og så har den jo ikke just noget formål.
Ellers rigtig god ide!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.