Overgreb, fødsel og fødselsdepression...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
7 svar
1 synes godt om
10. januar 2014

Anonym trådstarter

Er der nogen herinde, der har erfaring med disse ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

Anonym trådstarter

Det handler om oplevelsen af fødsel, efter at have været udsat for ovegreb som barn - og efterfølgende at få depression...

Anmeld

10. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det handler om oplevelsen af fødsel, efter at have været udsat for ovegreb som barn - og efterfølgende at få depression...

Hvis du vil have folk skal dele en så privat historie, tror jeg at du må sktive hvorfot du er interesseret i at vide det

Anmeld

10. januar 2014

Anonym trådstarter

Man kan jo starte med at melde ud, så kunne det være vi kunne diskutere det privat - og ikke herinde

Anmeld

10. januar 2014

Flødebollen

Anonym skriver:

Man kan jo starte med at melde ud, så kunne det være vi kunne diskutere det privat - og ikke herinde

Jeg tror, du vil have mere held med nogle svar, hvis du giver lidt mere information.

Der er jo ikke meget af det i dit indlæg. Er du bare nysgerrig, er det egne erfaringer, er det til en skoleopgave - you name it.

Anmeld

11. januar 2014

Lucipher

Hejsa.

Jeg har aldrig været udsat over overgreb, men fødsels depression har jeg været igennem. Eller det vil sige jeg har haft en depression i mange år, som blev meget være efter jeg havde født.

Du må gerne skrive til mig hvis du får lyst.

Hilsen Julie

Anmeld

20. januar 2014

RosSofi

Nu bruger jeg lige noget fra min uddannelse, men har skrevet projekt om horrorfilm (RoseMarysbaby) og der læste jeg noget om, at der er ret stor risiko for at udvikle fødsesldepression, hvis barnet er resultat af voldtægt. Men jeg kender ikke noget til, hvordan det forholder sig i det virkelige liv.

Fik selv efterreaktion på grund af en rædselsfuld fødsel og det har jeg hørt flere sige. Hvis du tænker på det?

Anmeld

20. januar 2014

RosSofi

Så lige at tråden allerede er et par uger gammel, men du må også gerne skrive til mig. Hvis det stadig har interesse og det må du uanset om du mangler noget teoretisk at læse, eller om det drejer sig om personlige erfaringer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.