Vil gerne have striber i håret men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2014

FrkZier

MorT2Banditter skriver:

Jeg er jo gravid for 3 gang og har ikke farvet hår i de andre graviditeter så ved ikke lige hvad de helt konkrete regler er for det.

Men er det skadeligt at få lyse striber i håret under graviditeten? 

Jeg nægter at gå rundt som en bleg, tyk, ucharmerende og med mega udgroning denne gang. Det har jeg gjort de andre to gange hvor jeg intet gjorde af det jeg 'ikke måtte' og stadig fik jeg to børn med astma og den ene med hudeksem. 

Så jeg tænker lidt at det måske ikke gør så meget at gøre det alligevel? Og har frisører en bestemt slags farve de bruger til gravide? Og vil de overhovedet farve håret på gravide?

jeg ville ikke gøre det, og slet ikke når du allerede har to børn med astma og hudeksem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

Rødhætte

MorT2Banditter skriver:

Jeg er jo gravid for 3 gang og har ikke farvet hår i de andre graviditeter så ved ikke lige hvad de helt konkrete regler er for det.

Men er det skadeligt at få lyse striber i håret under graviditeten? 

Jeg nægter at gå rundt som en bleg, tyk, ucharmerende og med mega udgroning denne gang. Det har jeg gjort de andre to gange hvor jeg intet gjorde af det jeg 'ikke måtte' og stadig fik jeg to børn med astma og den ene med hudeksem. 

Så jeg tænker lidt at det måske ikke gør så meget at gøre det alligevel? Og har frisører en bestemt slags farve de bruger til gravide? Og vil de overhovedet farve håret på gravide?

Da jeg var 6 mdr henne fik jeg striber i ved en almindelig frisør. Der sket ikke noget for mit vedkommende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.