planlægge fødslen, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2014

Lykke:)

Ms.Sunshine skriver:

Da jeg ventede min søn var jeg ikke engang halvvejs før min læge begyndte på at vi skulle tale om fødslen... hun ville vide om jeg havde tænkt over hvem der skulle med ind, hvilken form for smertestillende jeg ville have osv.

Nu er jeg 28+1 med nr. 2 og hverken læge eller jordemor har spurgt mig om hverken det ene eller det andet i forbindelse med selve fødslen... jeg har da gjort mig nogle tanker og spurgt min mor om hun vil være hos mig under fødslen, men jeg kan ikke lade være med at tænke på, var min første læge hurtigt ude, lægen/jordemor langsomme nu, eller måske begge dele?... 

Hvornår snakkede I om det med jeres læge/jordemor?...

Jeg nævnte selv fødsel for min jordemoder. Jeg har fødselsangst, så kunne ikke lade være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

AnthonsMor

Ms.Sunshine skriver:

Da jeg ventede min søn var jeg ikke engang halvvejs før min læge begyndte på at vi skulle tale om fødslen... hun ville vide om jeg havde tænkt over hvem der skulle med ind, hvilken form for smertestillende jeg ville have osv.

Nu er jeg 28+1 med nr. 2 og hverken læge eller jordemor har spurgt mig om hverken det ene eller det andet i forbindelse med selve fødslen... jeg har da gjort mig nogle tanker og spurgt min mor om hun vil være hos mig under fødslen, men jeg kan ikke lade være med at tænke på, var min første læge hurtigt ude, lægen/jordemor langsomme nu, eller måske begge dele?... 

Det gjorde vi slet ikke..

Anmeld

9. januar 2014

Maja_4000

Vi (min jm og jeg) snakkede om fødsel i tirsdags ved første jm besøg .. Der var jeg 16+3 .. Men det var så fordi jeg fik pks første gang

Jeg synes du selv skal komme ind på det, hvis du gerne vil 'blande dem ind i det'..

Anmeld

9. januar 2014

Clisolka

Ms.Sunshine skriver:

Min fødselslæge begyndte at snakke om fødslen 6+4 - jeg så sådan her ud i hovedet, tror jeg 

Anmeld

10. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Babymor1013 skriver:

Min fødselslæge begyndte at snakke om fødslen 6+4 - jeg så sådan her ud i hovedet, tror jeg 

sådan havde jeg det også med den store... jeg var 18 og havde ingen ide om hvilke former for smertestillende der eksisterede, hvem jeg ville have med ind eller hvordan en fødsel egentlig foregår (de forskellige faser)...

jeg endte så med at føde ved akut kejsersnit, så havde jo ikke brug for det... 

Anmeld

10. januar 2014

Clisolka

Ms.Sunshine skriver:

sådan havde jeg det også med den store... jeg var 18 og havde ingen ide om hvilke former for smertestillende der eksisterede, hvem jeg ville have med ind eller hvordan en fødsel egentlig foregår (de forskellige faser)...

jeg endte så med at føde ved akut kejsersnit, så havde jo ikke brug for det... 

Hhi det var heldigvis med den mindste, så jeg vidste hvad der skulle ske  Jeg skulle starte med at snakke med fødselslægen så tidligt pga. min diabetes 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.