Libero startpakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2014

Sander&Vitus-Mor

Nea85 skriver:

Tak for svar! Så går der nok ikke så længe, før jeg også får mit Har du afhentet din?

Nej den er nok på trapperne. Ja manden hentede den i forgårs tror jeg :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Nea85

VråJepsen skriver:

Nej den er nok på trapperne. Ja manden hentede den i forgårs tror jeg :-)

Hvad var der i?
Jeg er meget spændt på indholdet, for jeg blev lidt skuffet over Babysams. Ikke fordi jeg forventer en hel masse, nu hvor den er gratis, men der var en prøve på en creme, skælshampoo, to bleer og et magasin.. Husker det som om der var mere med, da jeg fik under graviditeten med min datter

Anmeld

9. januar 2014

Sander&Vitus-Mor

Nea85 skriver:

Hvad var der i?
Jeg er meget spændt på indholdet, for jeg blev lidt skuffet over Babysams. Ikke fordi jeg forventer en hel masse, nu hvor den er gratis, men der var en prøve på en creme, skælshampoo, to bleer og et magasin.. Husker det som om der var mere med, da jeg fik under graviditeten med min datter

Åh det kan jeg sgu ikke huske

Anmeld

9. januar 2014

Nea85

VråJepsen skriver:

Åh det kan jeg sgu ikke huske

Hehe

Anmeld

9. januar 2014

DianaRJS

Nea85 skriver:

Hej med jer!

Hvornår modtog I beviset for, at I kunne afhente jeres startpakke fra Libero?
Jeg har ikke modtaget noget og har i dag 8 uger til termin..

Nu snød jeg lidt med termins datoen da det var tvillinger så det har stor risiko for at føde for tidligt. Men fin den 3 uger før den skrevne termin, og 3 dage før jeg fødte

Anmeld

9. januar 2014

Anonym101

Jeg har skrevet til dem og de sagde jeg senest ville modtage min 2 måneder før termin... Jeg venter stadig, har lige skrevet til dem da jeg har læst på min-mave at de ikke længere laver babypakkerne

Anmeld

9. januar 2014

Nea85

DianaRJS skriver:

Nu snød jeg lidt med termins datoen da det var tvillinger så det har stor risiko for at føde for tidligt. Men fin den 3 uger før den skrevne termin, og 3 dage før jeg fødte

Så var det da meget heldigt at du nåede at få den, inden du fødte

Anmeld

9. januar 2014

Nea85

Norit skriver:

Jeg har skrevet til dem og de sagde jeg senest ville modtage min 2 måneder før termin... Jeg venter stadig, har lige skrevet til dem da jeg har læst på min-mave at de ikke længere laver babypakkerne

Hmm, øv, håber da at de stadig laver dem. Så vidt jeg husker var indholdet ret godt og brugbart!

Anmeld

9. januar 2014

Anonym101

Nea85 skriver:

Hmm, øv, håber da at de stadig laver dem. Så vidt jeg husker var indholdet ret godt og brugbart!

Ja, andet ville være ærgerligt. Håber da i hvert fald den er værd at vente på! Hehe

Anmeld

9. januar 2014

Clisolka

Nea85 skriver:

Hej med jer!

Hvornår modtog I beviset for, at I kunne afhente jeres startpakke fra Libero?
Jeg har ikke modtaget noget og har i dag 8 uger til termin..

Jeg mener jeg havde 5-6 uger til termin da det kom med posten 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.