Medela flaskesut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. januar 2014

Bell'star

Er der nogen af jer der ved hvor man kan købe de smarte flaskesutter fra medela, der fungerer ligesom ved amning, således at barnet ikke begynder at favoritisere flaske fremfor brystet?

Jeg har flaskerne, og et enkelt hoved, men ville være rart med en ekstra flaskesut. Synes bare ikke jeg kan finde lige den type nogen steder (andet end som sampak med en 150ml flaske, hvilket er for lidt, og jeg har allerede flasker nok i forvejen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Disarobi

Bell'star skriver:

Er der nogen af jer der ved hvor man kan købe de smarte flaskesutter fra medela, der fungerer ligesom ved amning, således at barnet ikke begynder at favoritisere flaske fremfor brystet?

Jeg har flaskerne, og et enkelt hoved, men ville være rart med en ekstra flaskesut. Synes bare ikke jeg kan finde lige den type nogen steder (andet end som sampak med en 150ml flaske, hvilket er for lidt, og jeg har allerede flasker nok i forvejen)

Mener jeg har set dem på www.med24.dk

Anmeld

9. januar 2014

Bell'star

Bihsberg skriver:

Mener jeg har set dem på www.med24.dk

Tak, men har nemlig kigget der, det var der jeg købte den første flaske, med flaskesut. Men man kan ikke få dem der uden at købe flasken med - hvilket jeg synes er lidt fjollet, når nu jeg har flasker nok, og den iøvrigt er for lille den flaske der medfølger.
Så hvis jeg kunne slippe for at betale for den, ville jeg blive glad

Anmeld

9. januar 2014

Sabone

Mener de har dem i ønskebørn - der har vi i hvert fald købt vores

Anmeld

9. januar 2014

IT-nørd

Bell'star skriver:

Babysam har alt i Medela, også løse flaskesutter

Anmeld

10. januar 2014

Bell'star

Sabone skriver:

Mener de har dem i ønskebørn - der har vi i hvert fald købt vores

Tusind tak, det vil jeg straks undersøge

Anmeld

10. januar 2014

Bell'star

IT-nørd skriver:

Babysam har alt i Medela, også løse flaskesutter

Perfekt, tak for det - det er bare på deres hjemmeside jeg ikke kan finde dem så..

Anmeld

10. januar 2014

IT-nørd

Perfekt, tak for det - det er bare på deres hjemmeside jeg ikke kan finde dem så..

Her kan du købe dem. Jeg beklager meget, men det er forkert at de har dem i Babysam - det er Meda produkter vi købte der, og ikke Medela

http://www.barnevognshuset.dk/product/medela-flaskesut-s-2-stk-602/

Anmeld

10. januar 2014

Bell'star

IT-nørd skriver:

Her kan du købe dem. Jeg beklager meget, men det er forkert at de har dem i Babysam - det er Meda produkter vi købte der, og ikke Medela

http://www.barnevognshuset.dk/product/medela-flaskesut-s-2-stk-602/

Tak, men jeg tror bare ikke det er de rigtige. De ligner ikke dem jeg har. Men jeg må prøve i ønskebørn som en anden skriver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.