1 Scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. juli 2009

Mor til L&S

Hej Tøser

Hvor langt var I henne da I blev scannet første gang???

Jette 6+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2009

AnneKH

Hejsa..
Jeg var kun lige 6 uger henne.. de troede den sad udenfor livmoderen! Gjorde den heldigivs ikke, og at se det lille hjerte slå,  var det mest fantastiske og livsbekræftende..  
Skal faktisk til scanning igen imorgen.. til MD.. GLÆDER MIG!! 

Kram, Anne
19+1

Anmeld

31. juli 2009

Nanna1985

Med min ældste datter så jeg hjerte blink  i uge 5+5.. VILDT at se..

under denne graviditet her, var jeg til scanning i uge 7+1, det lignede en lille bitte vingummibamse  Fik et fiiint billed med hjem

Hilsen Nanna (35+3)

Anmeld

31. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Med Idun blev vi først scannet i uge 17, det var første og eneste gang. Der gik helt kuk i indkaldelserne til både det ene og det andet

Med spunken var det til nf da vi var 12+6 og det var jo så også der, hvor det endte.

Nu her, skal jeg scannes snart, jeg går og venter på indkaldelsen. Jeg skal scannes, fordi de vil tjekke, hvor tidligt de kan udrede at den SELVF er rask denneher gang. Så jeg vil tro jeg bliver scannet første gang i uge 8 eller noget i den stil, denne gang. Så igen til NF og MD...

Anmeld

31. juli 2009

Musen5

Med alle 3 har vi været til NF scanning omk uge 12+x

/mette 34+6

Anmeld

31. juli 2009

Dictes mor

Vi skal til første scanning på onsdag, så der er jeg vel ca. 6 uger eller 7 uger henne, ved ikke lige hvordan man skal regne det ud ved kunstig befrugtning, men det er også derfor vi skal til scanning.

Anmeld

31. juli 2009

LineD

Jeg blev første gang i 11+6 til NF scanningen...
Ulidelig lang tid ikke at kunne få lov at se det bette pjok hehe

Knus Line, som er blevet så afhængig af at se den bette at jeg bare MÅTTE have en scanning til (3D scanning 13 aug.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.