34+0 med prinsessen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
4 svar
7 synes godt om
9. januar 2014

Anonym101

Flasher lige min dunk

Nu er der kun 42 dage til termin og jeg gider ikke vente mere snart. Jeg syntes ikke jeg hørte ordene: "Tålmodighed er en dyd" da jeg delte nyheden ud

Der er ikke sket det store siden sidste uge, andet end den bliver mindre spids og rundere i formen, så nu bliver den kaldt for bolden her hjemme

Næste ting på listen er jordemoder d. 21 og kontrolscanning d. 27, glæder mig sådan til at se vores lille pige igen og høre hvor meget hun har taget på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Michelle21

Norit skriver:

Flasher lige min dunk

Nu er der kun 42 dage til termin og jeg gider ikke vente mere snart. Jeg syntes ikke jeg hørte ordene: "Tålmodighed er en dyd" da jeg delte nyheden ud

Der er ikke sket det store siden sidste uge, andet end den bliver mindre spids og rundere i formen, så nu bliver den kaldt for bolden her hjemme

Næste ting på listen er jordemoder d. 21 og kontrolscanning d. 27, glæder mig sådan til at se vores lille pige igen og høre hvor meget hun har taget på

Flot mave

Anmeld

9. januar 2014

asff

Norit skriver:

Flasher lige min dunk

Neeej hvor er du flot

Tålmodigheden er en by i Rusland! Og det bliver desværre ikke bedre  

Anmeld

9. januar 2014

Anonym101

Michelle21 skriver:

Flot mave

Takker

Anmeld

9. januar 2014

Anonym101

asff skriver:

Neeej hvor er du flot

Tålmodigheden er en by i Rusland! Og det bliver desværre ikke bedre  

Tusind tak Nej, sikkert ikke, det er lige før tiden går hurtigere når man knipser til en nullermand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.