jeg vil godt vædde med hun feder den totalt af, med sydhavsstemning på sofaen...uden skrigende unger...når så hun har lagt der i nogle timer...så går hun i køkkenet og kokkerere det mest saltede mad man kunne forstille sig...bare fordi ungerne ikke skal spise med i dag, og mens hun sidder der og fylder sig, smørre hun med garanti kroppen ind i div. eksotiske olier og creme...bare fordi hun ved at der ikke er en unge som skriger om 2 min. og der med sagtens kan være fedtet ind fra top til tå!
ja bagefter knalder hun med garanti ud på stereoanlæget, med de fedeste basrytmer, så Nymor føler sig totalt tilsidesat...samtidig med hun kyler 6 pineculadaer ned i halsen....og dansende snakker i telefon (uden afbrydelser) med veninderne om hvor fedt det frie liv er....AJ HVOR ER JEG BARE MISUNDELIG...nu stak det mig, for første gang i mange måneder...
øv fra sloggi, som bager flere boller, med feber på panden og ungen på armen...og manden ude af huset...øv øv øv øv...nu vil jeg snart igang med makrelmad...så ungen kan æde...øv øv øv...så her er det sgu ikke eksotiske olier der dufter af, her er det snart fisk!
Anmeld