så kommer der en lille Update fra mig ..... Vi har været noget af en rutsjetur igennem, under vores udredning af vores datter.... Vi har været igennem nogle samtaler, udfyldt skemaer, børnehaven har gjort det, dog meget utilfredsstillende og uden at ville/gide...Og vores børnelæge blev meget vred over deres besvarelser, fordi "at ikke engang et helt normalt barn ville se sådan ud".... Som han sagde.... Der blev indkaldt til tværfagligt møde ude ved ham, som alle deltog i... Børnehaven sagde dog som udgangspunkt nej tre gange, og slog først til, da børnepsykologen sagde hun mente de skulle deltage. Pga min egen dårlige hukommelse, havde jeg optaget mødet... Uden nogen vidste det, da jeg synes det er lidt pinligt .... Og jeg bruger det til at lytte til 2-3 gange efter, for at få noget ud af mødet.... Men mødet gik helt galt? Pludselig blev børnelægen meget provokerende overfor os, til mødet gangen før havde han sagt at han så ADD, og ikke ADHD.... Da vi så sad til mødet med pædagoger og psykologer siger han så pludselig at hun er helt normal... Min søster der er pædagog og deltog i mødet sammen med mig, spørger ham så om hvordan det kan være han siger det, når han sidste gang sagde ADD... Så beskyldte han os for at lyve og benægtede purre, at han havde sagt det.... -Jeg havde det jo så på optager.... Men sagde intet.... Men det irriterede mig, at vi blev "skurkene" når jeg kunne bevise det!!! Men turde ikke, For vidste ikke om det var lovligt... Så ringede til det lokale politi og spurgte hvordan jeg skulle forholde mig til det, om jeg måtte sige noget eller ej? Dem til mødet måtte så høre optagelsen, men ikke nogen udefra.... Desuden siger børnelægen inden mødet slutter at han kunne indberette det, så vi ku få hjælp? Og børnepsykologen sagde intet.... Blev så frustreret og skuffet da det blir vendt det hele.... MEN HVORDAN KAN MAN SOM FAGPERSON OG HAM MED "KASKETTEN" PÅ, OVERHOVEDET LYVE? Nå, jeg er grædefærdig, frustreret osv... Og flytter mine børn i en anden institution... Nu har de gået der i nogle dage..... Min datter har fået sit overskud tilbage,,,,, der er så også kun 43 børn frem for over 80.... Men blir stadig ked over de uventede ting, uden at fortælle de voksne det, vi arbejder på og lære det og snakker meget om det... Altså mig og min datter... Men jeg kan mærke jeg er så bange for at komme til at ødelægge samarbejdet af, med personalet i børnehaven... Fordi jeg så gerne vil være sikker på at jeg ik har misforstået osv.... Så føler at jeg hele tiden er på stikker... Om de lyver osv.... Da vi er så vant til at pædagogerne i den gamle institution, de siger et og benægter alt bagefter.... Jeg har selv ADHD..... Vores læge har givet ny henvisning, men ud til Karen Tilma denne gang.....
Anmeld