symptomer på fødselsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.094 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. juli 2009

Isabels-mor

Hej alle sammen..
Jeg har lige til spørgsmål til alle jer der har født..
havde i nogle symptomer på at det var ved a være nu det skulle sker og hvilke?
Jeg har nemlig rigitg mange plukveer og nogle a dem er ret kraftige og med smerter, og har ondt i den nederste del a rygge..
Skal godt nok til JM i morgen til tjek så skal have hørt hende men vil også gerne hører hvordan det var med jer..
knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2009

TbCp

Mandal skriver:

Hej alle sammen..
Jeg har lige til spørgsmål til alle jer der har født..
havde i nogle symptomer på at det var ved a være nu det skulle sker og hvilke?
Jeg har nemlig rigitg mange plukveer og nogle a dem er ret kraftige og med smerter, og har ondt i den nederste del a rygge..
Skal godt nok til JM i morgen til tjek så skal have hørt hende men vil også gerne hører hvordan det var med jer..
knus Rikke

Jeg havde overhovedet ingen tegn på at fødslen var nærtstående.

Var sygemeldt fra uge 28 med kraftige og hyppige plukveer så dem var jeg jo vant til var der. Fødte i uge 35+2 ved at vandet gik om morgenen

Anmeld

30. juli 2009

TbCp

Nå ja og held og lykke da hvis det er fødslen der er igang

Anmeld

30. juli 2009

Harfeletten

Jeg havde utrolig mange plukveer, og et par gange var de også så kraftige, at faktisk troede jeg var ved at føde, oppe på fødegangen, problemet var bare at jeg kun var 32 uger henne, og min livmoderhals var der jo stadig ..

Men ellers et par dage før, der fik jeg total RENGØRINGSFLIP .. Alt blev vasket, lagt sammen, tørret af, støvsuget - Også gerne 3 gange

Held og lykke, hvis det er lige oppe over.
Ønsker det bedste for dig, og din lille bebs

Anmeld

30. juli 2009

Bastian

Det første tegn var egentlig følelsen af tyngde, på en helt anden måde end resten af graviditeten. Det startede dagen før termin. På terminsdagen vågnede jeg på med tegnblødning. Jeg fik menssmerter i løbet af dagen, som blev mere og mere regelmæssige. De gik over i veer og natten. Mit vand gik ikke, den blev først taget på sygehuset.

Held og lykke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.