Autostol.....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. januar 2014

Sjwf

Jeg er begyndt at tænke over hvilken autostol den lille skal have, men der er jo en del at vælge imellem.
Vi har isofix i bilen så det skal den i hvert fald kunne bruges med, men det kan de fleste jo også i dag.
Hvad har i ? Hvorfor ?
Eller hvilken en har i planer om at købe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

De3Guldklumper

Sjwf skriver:

Jeg er begyndt at tænke over hvilken autostol den lille skal have, men der er jo en del at vælge imellem.
Vi har isofix i bilen så det skal den i hvert fald kunne bruges med, men det kan de fleste jo også i dag.
Hvad har i ? Hvorfor ?

Rømer med isofix base til den lille.

Vi har altid haft rømer. Gode og positive anmeldelser - god i tests gjorde at vi købte det til vores første barn og så har det hængt ved siden. Kigger ikke på andre når vi skal handle - her ved jeg at jeg får en super stol.

Anmeld

10. januar 2014

Autostol.dk

Sjwf skriver:

Hvad har i ? Hvorfor ?

Hej,

Jeg synes i skal se på en af de modeller, der har en rigtig god hvileposition, som fx Maxi-cosi Pebble i isofix basen eller også Cybex Aton 2.

De kan begge komme helt ned og barnet har en virkelig god komfort.

I Römer stolen har flere oplevet, at barnets hoved kan komme til at "hænge" forover når det sover. Det har de dog ændret en smugle på ved, at lave en kile, men prøv at læs lidt mere her  http://www.autostol.dk/blog/hovedet-falder-forover-i-romer-baby-safe-plus/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.