NataschaG skriver:
Vil bare lige dele min glæde med jer alle 
Jeg har gået og været små ked af det og sur siden mit sidste jordemoder besøg da det endte med misforståelser osv. Idag valgte jeg at gøre noget ved, og kontakte sygehuset, der fik min jordemoder til at ringe til mig - hun var også ked af det og havde tænkt på at ville ringe. Vi fik en lang god snak om min forestående fødsel, som jeg frygter rigtig meget og vi fik lagt en god plan, hvad enten det ender i planlagt kejsersnit, hvis bebse ikke vil vende sig, eller noget helt andet. Jeg er SÅ glad og ser frem til at kæresten og jeg skal derind og lægge en præcis plan i næste uge og forsøge vending.
Tror bare jeg for første gang i lang tid kan trække vejret og lægge angsten og frygten lidt på hylden og glæde mig over at føle mig hørt og lyttet til - og måske få en ordentlig nattesøvn for én gangs skyld 
Ville egentlig ingenting med denne tråd, bare dele min glæde 

Dejligt, at I fik snakket tingene igennem

Jeg forstår udmærket, at du er bekymret for fødslen! Det var jeg bestemt også sidste år.. det lyder som om, at din bebs ligger med numsen ned ad? det gjorde min søn nemlig.. og jeg følte, at min jordemoder pressede på for en sædefødsel

Summa summarum, så endte det med, at jeg fik vendt min søn ved et vendingsforsøg få uger før termin. Hvis du skulle stå i samme situation, må du endelig ikke være for nervøs! En vending er på ingen måde slemt, som jeg havde forstillet mig, og jeg er en piveskid
Anmeld